KIHT

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КІРОВОГРАДСЬКИЙ ДИСТАНЦІЙНИЙ БІЗНЕС-ТУРНІР ДЛЯ УЧНІВ 8-11 КЛАСІВ PDF Друк

1. Загальні положення.

1.1. Кіровоградський дистанційний  бізнес-турнір для учнів 8-11 класів є інтерактивним онлайн-змаганням з управління віртуальними компаніями в середовищі комп’ютерної програми – бізнес-симуляції ViAL+.

1.2. Організаторами турніру виступають Управління освіти м. Кіровоград, Кіровоградська регіональна Торгово-промислова палата, Компанія Інтелектуальних Технологій (КІНТ).

2. Мета та завдання турніру.

2.1. Місією проекту є підтримка представників майбутньої економічної та бізнес-еліти м. Кіровограду через розкриття їх ділових талантів та виховання проактивної позиції в житті.

2.2. Мета турніру – спонукання молоді до чіткого вибору професії, націлення її на ефективне навчання протягом життя, подальшу соціалізацію,  самореалізацію й отримання життєвого досвіду.

2.3. Завдання заходу:

- навчання молоді застосовувати набуті знання з економічних дисциплін на практиці;

- оперативне виявлення, вироблення та відточення практичних умінь і навичок з управління економічними процесами на підприємстві;

- налаштування старшокласників на соціальну інтеграцію, вибір професії та майбутнє працевлаштування;

- розвивати і підвищувати економічну грамотність в учнів 8-11 класів;

- формування ініціативності, підприємливості та проактивної позиції в житті;

- розвиток творчості, інноваційності та вміння приймати ризики і їх долати, здатності планувати і досягти своїх цілей.

3. Учасники бізнес-турніру.

3.1. У конкурсі можуть брати участь учні 8-11 класів (13-18 років) шкіл, гімназій, ліцеїв та інших загальноосвітніх навчальних закладів, а також ВНЗ І-ІІ р.а. м. Кіровоград.

4. Умови проведення й організація турніру.

4.1. Участь у бізнес-турнірі є індивідуальною і безкоштовною для учасників.

4.2. Кожен учасник турніру має пройти попередню реєстрацію на сайті Компанії інтелектуальних технологій за адресою: kint.com.ua. Реєстрація відкрита з 08 до 24 вересня 2015 року. 

4.3. Учасник може змінити свої реєстраційні дані, звернувшись письмово до організаторів по електронній адресі: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

4.4. Після проходження реєстрації за два дні перед початком турніру, тобто з 24 до 25 вересня 2015 року, зареєстровані учасники мають виконати нескладне мотиваційне завдання, про яке вони повідомляються шляхом направлення листа на електронну адресу і СМС-повідомлення на телефон, вказані при реєстрації. Виконання мотиваційного завдання є обов’язковим для початку участі у турнірі. Невиконання мотиваційного завдання свідчитиме про небажання учасника приймати участь або некоректно вказані реєстраційні дані, що унеможливлює подальшу участь у турнірі

4.5. Турнір проходить у два етапи: відбіркове змагання для визначення фіналістів (від трьох чоловік за результатами автоматичного рейтингу бізнес-симулятора ViAL+) та фінал. Для організації турніру формується три відбіркові групи, у яких рівномірно розподілені усі зареєстровані учасники, які пройшли мотиваційне завдання.

4.5.1. Відбірковий етап проходить дистанційно з 28 вересня по 17 жовтня 2015 року. Протягом відбору буде вступна лекція для зареєстрованих учасників (28 вересня), потім  проходження трьох навчальних етапів і прийняття 15 рішень у повнофункціональній версії. Перша п’ятірка  відбіркових груп стають фіналістами турніру.

4.5.2. Фінал проходить з 23 листопада по 05 грудня 20015 року. Проходить у дві частини: дистанційній (23.11-03.12.2015, 10 рішень) і очній зустрічі (04-05.12, приблизно 10 рішень). 

4.6. Для початку участі учасник має інсталювати комп’ютерну програму – бізнес-симуляцію ViAL+. Детальна інструкція встановлення і посилання на програму-інсталятор розміщена на сайті kint.com.ua у пункті меню ViAL+Завантажити симуляцію. Обов’язковою вимогою є наявність на ПК ОС Windows не старіший версії ХР.

4.7. Дистанційне прийняття рішень учасником відбувається таким чином:

4.7.1. Рішення приймаються у будні дні з понеділка по суботу. 

4.7.2. Зранку на поштову скриньку учасника надсилається файл-ключ запуску бізнес-симуляції ViAL+ вигляду: ViAL_enter_file_<номер актуального періоду>_period_kompany_<номер компанії>.enc. 

4.7.3. Учасник даний файл-ключ зберігає на робочому комп’ютері. Запускає бізнес-симуляцію ViAL+, вибирає збережений файл-ключ, приймає рішення по діяльності компанії, зберігає його і до 23:00 поточного дня обов’язково має надіслати на поштову скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Рішення учасників підтягуються із поштової скриньки Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду і в автоматичному режимі опрацьовуються. Тому надсилання на іншу скриньку не дозволить прийняти й опрацювати рішення.

4.7.4. Безпосередній момент і місце, коли приймати рішення, учасник обирає самостійно протягом дня. На прийняття рішення усереднено йде 15-60 хвилин. Головне, щоб встигнути надіслати файл прийнятого рішення до 23:00. Також протягом дня учасник може змінювати своє рішення. У системі буде враховане останнє надіслане рішення учасника.

4.7.5. Рішення приймається протягом дня, коли отримано файл-ключ. Якщо учасник не встиг/ не захотів прийняти рішення протягом дня, то пропускає один період. НАЗДОГНАТИ МИНУЛИЙ ПЕРІОД НЕМОЖЛИВО. 

4.7.6. Наступного дня попередній файл-ключ недійсний. Учасник має відкрити новий файл і продовжує приймати рішення з новим файлом-ключем.

4.7.7. Якщо учасник прийняв рішення з використанням старого файлу-ключа, або надіслав попереднє своє рішення, або рішення іншої команди, то такому учаснику виноситься попередження. При повторенні подібних ситуацій учасник дискваліфікується.

4.8. Останнє рішення відбіркового етапу буде надіслано 17-ого жовтня 2015 року. До 23:00 учасник має надіслати прийняте рішення. У ніч з 17.10 на 18.10 всі рішення опрацьовуються і по результатам отриманого рейтингу буде визначено переможців.

4.9. Визначення переможців відбіркового етапу відбувається на основі показників автоматичного рейтингу бізнес-симуляції ViAL+. У кожній відбірковій групі визначається п’ятірка лідерів, які проходять у фінал. Якщо між п’ятим за рейтингом учасником  і наступним/-ми учасником/-ами після нього розрив складає менше 1% від максимального балу рейтингу, то такий учасник також проходить у фінал як додатковий учасник.

4.10. Про відбір до наступного етапу фіналісти будуть повідомлені електронною поштою і СМС-повідомленням 19 жовтня 2015 року.

4.11. В понеділок 19-ого жовтня фіналісти отримають файл-ключ, стають керівниками нових компаній й отримають уже 15 млн. грн. стартового капіталу для запуску віртуальної компанії. Дистанційна частина фіналу проходить за такою ж процедурою, яка описана у п. 4.7. Під час першого запуску проходити навчальний період уже не потрібно й учасник відразу стартує у повнофункціональному режимі (варіант 2 запуску).

4.12. Очна частина фіналу проходитиме 30 і 31 жовтня з 10:00 до 15:00 і буде організована таким чином:

4.12.1. Учасники рішення приймають у комп’ютерному класі визначеного ЗНЗ. Для участі кожен учасник може мати свій персональний комп’ютер (ноутбук). Рішення учасники приймають або на робочій машині комп’ютерного класу, або на своєму власному ПК.

4.12.2. Якщо фіналіст не зміг з’явитися на очну частину фіналу, то він дискваліфікований. Якщо фіналіст попередив про своє запізнення, то до участі буде допущений, але пропущені періоди не компенсуються і не можуть бути перераховані.

4.12.3. На свою електронну пошту всі фіналісти практично в однаковий час отримують файли-ключі. Вони їх зберігають і приймають рішення, як процедура описана у п.4.7.3.

4.12.4. На прийняття рішень буде виділено максимум 45 хвилин,, протягом яких учасник має встигнути прийняти рішення. Після закінчення часу учасники встають із-за робочих комп’ютерів і йдуть на 15-ти хвилинну перерву. Після закінчення перерви учасники отримують нові файли-ключі.

5. Фінансове забезпечення турніру.

5.1. Фінансування заходу здійснюється за рахунок організаторських та спонсорських коштів, інших легітимних джерел відповідно до чинного законодавства України.

6. Переможці турніру.

6.1. Переможцем змагання вважається власник віртуальної компанії, що посіла І місце за автоматичним комплексним рейтингом симуляції ViAL+. Також відзначаються переможці, які займуть 2-ге і 3-тє місце у рейтингу.

6.2. Нагородження переможців І, ІІ і ІІІ місця відбувається в урочистій обстановці з врученням відповідних грамот, і цінних призів.

6.3. Переможець і фіналісти нагороджуються сертифікатами Компанії Інтелектуальних Технологій і призами від організаторів і спонсорів бізнес-турніру.

6.4. Учасники турніру, які не стали переможцями й фіналістами, отримують свідоцтва про участь у заході (за особистими запитами на ім’я організаторів).

7. Прикінцеві положення.

7.1. Організатори, за наявності консенсусу, можуть вносити незначні зміни у правила турніру, які не порушують загальну процедуру проведення турніру і не ставлять в дискримінаційне становище хоча б одного учасника.

7.2. Про внесені зміни всі учасники турніру інформуються шляхом надсилання листа на електронну адресу, вказану при реєстрації.

 

  

Напишіть нам

Контакти

Адреса для листування: Київ-04210, а/с 189

Наша адреса: 04210, Київ, просп. Героїв Сталінграда, будинок 12 Ж

Наші телефони:

  • (063) 5-08-08-66
  • (050) 56-56-112
  • (050) 809-11-86
  • (097) 224-29-21

e-mail: office@kint.com.ua

Запрошуємо

      

Ми і наші учасники


Інфодошка "Стратегія фірми-2017"


Для учасників Всеукраїнського бізнес-турніру "Стратегія фірми-2017"

Ще відкрита можливість

Замовити сертифікат учасника/півфіналіста

Замовлені раніше сертифікати вже розіслані.

Залишити відгук

Ваш відгук

Замовити симуляцію ViAL+