KIHT

Маркетинг і збут у бізнес-симуляції ViAl+ PDF Друк

Для того, щоб розвивати прибутковий бізнес, необхідно добре розуміти особливості ринку, на якому доведеться просувати власні товари чи послуги.

У бізнес-симуляції ViAL+ учасник має змогу отримати всю необхідну інформацію, замовивши низку ринкових досліджень або лише деякі з них на свій вибір. Таким чином, він отримує інформацію про:

  • місткість ринку за періодами; 
  • ринкові частки компаній; 
  • найменування, кількість та ціни продукції конкурентів;
  • діапазон прийнятних цін на ринку;
  • незабезпечений попит;
  • кількість виробничого персоналу конкурентів;
  • баланси конкуруючих компаній;
  • бюджети рекламних кампаній конкурентів.

Проаналізувавши ці дані, що при замовленні дослідницьких послуг відображаються на вкладці «Інформація про ринок», учасник може сформувати продуману стратегію просування своєї компаній у сегменті товарів.

У відділі маркетингу та збуту знаходяться всі необхідні дані про ціни компонентів продукції та нормативи їх використання на одну одиницю продукту, доступне на ринку обладнання. Ми зробили все можливе для того, щоб учасник симуляції міг впливати на життєдіяльність компанії в найменших, проте дуже важливих, нюансах. 

Наприклад, він може самостійно встановлювати ціну своєї продукції, за бажанням враховуючи те, які ціни є прийнятними для покупців у даному періоді, цінові пропозиції конкурентів та собівартість її виробництва. Можливий ринковий ефект від цін і не тільки легко відслідкувати за допомогою однойменної вкладки (доступна тільки протягом перших 8-ми раундів).

Успішна реклама – гарантія популярності продукту

Для того, щоб завоювати широку аудиторію покупців, власник компанії у ViAL+ має можливість провести рекламну кампанію, замовити рекламу на зовнішніх носіях, у пресі, в транспорті, на радіо, телебаченні, в Інтернеті або промоушен

Чим дорожчий вид реклами у симуляції, чим більше коштів вкладено в нього, тим більша сила його впливу на ринок (однак слід пам’ятати і про закон спадної граничної віддачі). Рекламна компанія проводиться окремо для кожного сегменту молочної продукції.

Управління торговою мережею

Після того, як продукція вироблена та прорекламована, виникає логічне питання: де краще її реалізовувати? У середовищі симуляції ViAL+ є три шляхи можливої реалізації молочних продуктів.

1. Власна торгова мережа. Учасник будує магазини, в яких реалізовує власний товар та, якщо забажає, заробляє на оренді, надаючи цю послугу конкурентам. Площу та кількість торгових точок власник визначає сам. За необхідності він може продати побудовані  магазини в будь-який час. Використання власних площ є повністю безкоштовним.

2. Торгові площі інших компаній, які в необмеженій кількості надаються симуляцією.

3. Магазини конкурентів. Якщо будівництво власних торгових точок з якоїсь причини недоцільно, можливо орендувати площі для торгівлі в інших учасників симуляції.

Поставка продукції може здійснюватися повністю або частково в будь-яку торгову мережу. Відповідна вкладка полегшує контроль за цим процесом та дозволяє об’єктивно оцінювати власні дії відносно збуту продукції.

 

  

Напишіть нам

Контакти

Адреса для листування: Київ-04210, а/с 189

Наша адреса: 04210, Київ, просп. Героїв Сталінграда, будинок 12 Ж

Наші телефони:

  • (063) 5-08-08-66
  • (050) 56-56-112
  • (050) 809-11-86
  • (097) 224-29-21

e-mail: office@kint.com.ua

Запрошуємо

      

Ми і наші учасники


Залишити відгук

Ваш відгук

Замовити симуляцію ViAL+