Топ-7 найпоширеніших помилок гравців "Стратегії фірми"

Ми не хочемо, що учасники "Стратегії фірми" повторювали одні й ті ж прикрі помилки, які можуть коштувати позиції в рейтингу. Тому зібрали топ-7 таких огріхів, щоб ви були обережні й не припускалися їх.

Отже, які дії гравців можна вважати нераціональними і чому це небезпечно для їхніх smart-підприємств?

1. Не дочитують листи розсилки до кінця, інколи навіть не відкривають їх.

У результаті файл-ключ не запускається у старій версії програми, рішення надходить не на той мейл і не опрацьовується або виникають інші проблеми. А все могло б бути гаразд, якби гравець був уважнішим і читав необхідну інформацію.

2. Рекламують продукцію тільки в одному сегменті.

Цим самим втрачаючи потенційну аудиторію клієнтів, на яку впливають інші види. Старе правило "не клади яйця в один кошик" діє практично завжди. Пам'ятайте про те, що, як і в реальному житті, у споживачів smart-ринку ViAL+ різні смаки й переконання. Хтось дивиться телевізор, а хтось вважає його "брехунцем". Для когось переконлива реклама в метро, а хтось її ігнорує. Усе як насправді.

3. Анулювання рекламного бюджету в цілому сегменті.

Що б ви подумали про компанію, яка раніше фігурувала скрізь, а потім різко "зникла з радарів"? Мабуть, як мінімум те, що в неї проблеми. А від проблем споживачі прагнуть триматися якнайдалі. І їхній лояльності до продукції аж ніяк не сприяє те, що ви пішли по-англійськи.

4. Закупляють обладнання по максимуму, у тому числі на кредитні кошти.

Скажемо відверто: така тактика у 95% зі ста веде до банкрутства. Тому що потім може елементарно бракувати коштів на модернізацію цих активів, закупівлю сировини тощо. А кредит доведеться виплачувати незалежно від того, яким був збут у попередньому періоді.

5. Будують декілька невеликих магазинів замість одного великого.

І таким чином переплачують за земельні ділянки, які у ViAL+ недешеві (як і в більшості українських мегаполісів, до речі). Розвинену мережу дрібних фірмових магазинів може собі дозволити досить багата компанія, яка закріпилася на ринку. Аж ніяк не новачок із обмеженим бюджетом.

6. Не використовують до кінця власні торгівельні площі.

Магазини, які не заповнюються продукцією і не працюють на повну силу, починають приносити збитки. Англійці недаремно говорять: use it or lose it (використовуй, або втратиш).

7. Не організовують доставку в магазини всіх видів продукції.

Кожна вироблена партія певного продукту (молока, сиру, простокваші, кефіру і т. д.) доставляється окремо. Утім, достатньо користуватися підказками програми, періодично заходити на вкладку оперативного контролю і перевіряти параметр розміщення продукції, щоб збут вашого товару був налагоджений відмінно.

Удачі вам у турнірі й мінімуму помилок!