KIHT

Всеукраїнський бізнес-турнір Стратегія фірми-2015
Детальний звіт про проведення ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру «Стратегія фірми-2015» PDF Друк

 ЗВІТ ЗА ПІДСУМКАМИ ПРОВЕДЕННЯ ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕС-ТУРНІРУ ДЛЯ УЧНІВ 8-11 КЛАСІВ «СТРАТЕГІЯ ФІРМИ-2015»

Шановні колеги, партнери, друзі! Уже вдруге в Україні  успішно пройшов новітній, революційній для всієї системи освіти захід ― ІІ Всеукраїнський бізнес-турнір «Стратегія фірми-2015». Формат проведення турніру на основі бізнес-симуляції ViAL+ є експеримен-тальним як за технікою підготовки і проведення, так і за масштабом охоплення учнівської молоді. Більш традиційними для українських учнів є формати олімпіад, конкурсів, змагання тощо, хоча ХХІ століття з його інноваціями і можливостями дозволяє впроваджувати якомога різноманітніші та всеохоплюючі формати. І саме такий формат – інтерактивний турнір у середовищі бізнес-симуляції – дає змогу показати молоді загальні аспекти економічної і підприємницької діяльності, здійснити ефективну профорієнтаційну роботу.

Проведення турніру також дозволило скоординувати зусилля головних зацікавлених сторін – бізнесу, представників загальноосвітніх і вищих навчальних закладів,
державних органів і громадськості –  для забезпечення більш ефективної профорієнтаційної роботи. У межах турніру було проведено круглий стіл «Профорієнтація молоді – майбутнє суспільства», який поклав початок постійному п’ятисторонньому діалогу щодо забезпечення сталого розвитку суспільства крізь призму професійного становлення молодих людей.

Проект «ІІ Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2015» тривав 6 місяців – із  жовтня 2014 року по квітень 2015 року. З даного періоду 4 місяці зайняла підготовка турніру: формування команди, пошук партнерів, інформаційна  кампанія, технічно-організаційні роботи, реєстрація і запуск учасників. З 16 лютого до 4 квітня тривала активна фаза турніру: відбірковий етап (усі учасники), півфінал (50 учасни-ків) та очний фінал (16 фіналістів) 3-4 квітня у м. Київ (КНЕУ ім. В. Гетьмана).

Під час інформаційної кампанії було охоплено ~700 тис. аудиторії в Україні та Латвії:

- через соціальні мережі ― 310,6 тис. осіб цільової аудиторії;

- завдяки прес-конференції у м. Вінниці ― > 200 тис. осіб (ЗМІ, ТВ, радіо);

- завдяки інформування через 24 обласні департаменти освіти ― > 150 тис. осіб (педагогічний склад, учні, батьки);

- інформування по базам розсилок партнерів ― > 20 тис. адресів цільової ауд.;

- суміжне інформування ― > 15 тис. осіб.

За весь час турніру було розміщено понад 55 прес- і пост-релізів, інформаційних повідомлень на різних ресурсах.

У турнірі був зареєстрований 761 учасник із 23 регіонів України (у т.ч. м. Києва). 

Найбільша кількість зареєстрованих була у м. Київ, Вінницькій, Херсонській, Кі-ровоградській, Львівській, Київській, Сумській, Тернопільській, Полтавській, Дніп-ропетровській областях. Детальніша статистика наведена у табл. 1. 

Учасниками турніру стали учні з 82-х міст, 10 селищ міського типу, 29 сіл Украї-ни. Найбільшу активність проявили кияни, вінничани, кіровоградці, львів’яни, мешканці Конотопу і Кривого Рогу.

Учасники представляли 245 навчальних закладів: шкіл, гімназій, ліцеїв, ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації.

Генеральними спонсорами турніру стали Компанія Інтелектуальних Технологій, Coca-Cola Hellenic, KPMG. 

Стратегічні та інформаційні партнери –  22 компанії, організації, державні установи, зокрема: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Ліга, Портал Академія, молодіжні організації тощо.

У фіналі взяли участь 16 учнів з 11 областей України. Очний фінал проходив 3-4 квітня 2015 року у м. Києві на базі КНЕУ. Учасники разом з батьками, вчителями, друзями побували на заводі «Кока-Кола», поспілкувалися з HR-менеджером компанії, познайоми-лися з викладачами КНЕУ, проректором  і завідувачем кафедри стратегії підприємства, деканом факультету економіки та управління, побували на Дні відкритих дверей КНЕУ. 

Усі фіналісти були відзначені цінними подарунками від спонсорів, грошовим заохо-ченням. Переможцям були вручені сертифікати інтернет-магазину «Розетка» від компанії «Кока-Кола» на суму 16 тис. грн., 8 тис. грн., 4 тис. грн. (за І, ІІ і ІІІ місце відповідно). Також учасникам фіналу були забезпечені проживання і часткове відшкодування дороги. 

Паралельно з очним фіналом турніру 4 квітня, з 10:00 до 12:00, було проведено   круглий стіл «Профорієнтація молоді – майбутнє суспільства», який об’єднав понад 20 учасників, серед яких: Директор департаменту персоналу України і Молдови компанії «Кока-Кола» Ірина Брижак, директори шкіл, викладачі КНЕУ, представники держорганів, батьків і вчителів. Були обговорені важливі питання ефективної профорієнтації, почуті ду-мки п’яти зацікавлених сторін і намічені подальші плани щодо співпраці між учасниками.

Продовженням справи співпраці стало проведення 21 травня 2015 року регіонального круглого столу «Профорієнтаці молоді—майбутнє суспільство» і проведення майстер-класу для учасників у найбільш активному регіоні ― м. Вінниці. За підсумками круглих столів підготовлено звернення до Міністра освіти і науки України пану Сергію Мироновичу Квіту і Голові комітету з питань науки та освіти Верховної Ради України пані Гриневич Лілії Михайлівні.

Детальний звіт можна прочитати за посиланням

І робота не припиняється.

Запрошуємо Вас уже на ІІІ Всеукраїнський бізнес-турнір "Стратегія фірми-2016", реєстрація на яку буде відкрито уже з вересня 2015 року, а сам турнір стартуватиме 15 лютого 2016 року.

Із пропозиціями і зауваженнями можна звертатися за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду або за телефоном 097-224-29-21 (Віталій Ярославович).


З повагою, Вiталiй Паздрiй

Координатор ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру "Стратегія фірми-2015"

Генеральний директор Компанії інтелектуальних технологій

 
Фіналісти турніру PDF Друк

Шановні учасники і всі зацікавлені особи.

Хоча вже пройщло два місяці від завершення турніру, але він живе у наших серцях, у наших спогадах і радостях.

 Фотографії з фіналу можна переглянути за посиланням

І нагадуємо Вам імена фіналістів ІІ Всеукраїньского бізнес-турніру "Стратегія фірми-2015", які пройшли надзвичайно непростий, але начисений і плідний шлях:

1. Петрович Марія Анатоліївна, Київ, Київ, Ліцей Наукова зміна

2. Мамушев Владислав Володимирович, Запорізька область, Запоріжжя, Запорізький ліцей №34

3. Сівер Михайло Євгенович, Сумська область, Конотоп, Конотопська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9

4. Максименко Олександра Андріївна, Київська область, Іванків смт , Іванківській районний ліцей

5. Романєєв Олександр Олександрович, Вінницька область, Вінниця, Вінницька №3

6. Бакута Владислав Сергійович, Вінницька область, Вінниця, Фізико-математична гімназія №17 Вінницької міської ради

7. Климко Назар Орестович, Львівська область, Львів, Львівська гімназія Євшан

8. Хлистов Андрій Сергійович, Херсонська область, Дніпряни с., Дніпрянська ЗОШ

9. Горичко Дмитро Іванович, Вінницька область, Вінниця, Фізико-математична гімназія №17 Вінницької міської ради

10. Кухарук Дмитро Вікторович, Тернопільська область, Шумськ, Шумський ліцей

11. Оголь Єлєна Василівна, Київ, Київ, Спеціалізована школа №57 м.Києва

12. Паранько Андрій Віталійович, Полтавська область, Полтава, Полтавська гімназія №31

13. Зінченко Андрій Юрійович, Полтавська область, Червоноза-водське с., Червонозаводська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1

14. Захарченко Владислав Вікторович, Київська область, Біла Церква, Білоцерківський економіко-правовий ліцей

15. Пасько Катерина Євгенівна, Сумська область, Суми, Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7

16. Сергійчук Анна Юріївна, Дніпропетровська область, Кривий Рiг, Криворізька спеціалізована школа №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов


 
Півфіналісти турніру PDF Друк

Шановні учасники і всі зацікавлені.

ІІ Всеукраїнський бізнес-турнір "Стратегія фірми-2015" проходив надзвичайно динамічно і насичено.

Для повторення оголошуємо список 50-ти півфіналістів, які були відібрані з лідерів 8-ми відбіркових груп:

1. Агапов Василий Евгеньевич, Суми, Сумська область,  ЗОШ №26

2. Бакута Владислав Сергійович, Вінниця, Вінницька область,  Фізико-математична гімназія №17 Вінницької міської ради

3. Баннікова Єлизавета Олександрівна, Кривий Рiг, Дніпропетровська область,  Криворізька спеціалізована школа №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов

4. Бахтоваршоев Тимур Алігавхарович, Київ, ПЛ НТУУ КПІ

5. Бойко Володимир Юхимович,, Броди,, Львівська область,  Бродівська гімназія імені Івана Труша

6. Волошина Альона  Ігорівна, Дніпропетровськ,, Дніпропетровська область, , Дніпропетровська КЗОСЗШ №2

7. Глущик Ярослав Олександрович, Катеринопіль смт, Черкаська область,  Катеренопільський ліцей

8. Гончаренко Олександра Олександрівна, Київ, Український гуманітарний ліцей КНУ імені Тараса Шевченка

9. Горичко Дмитро Іванович, Вінниця, Вінницька область,  Фізико-математична гімназія №17 Вінницької міської ради

10. Гулак Владислава Олексіївна, Київська область,  

11. Гуршал Марія Олександрівна  Кіровоградська область,  

12. Деркач Марина Вікторівна, Катеринопіль смт, Черкаська область,  Катеренопільський ліцей

13. Закритий  Олександр Олександрович, Чернівці, Чернівецька область,  Чернівецький багатопрофільний ліцей №4

14. Захарченко Владислав Вікторович Біла Церква, Київська область,  Білоцерківський економіко-правовий ліцей

15. Зінченко Андрій Юрійович, Червонозаводське, Полтавська область,  Червонозаводська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1

16. Климко Назар Орестович, Львів, Львівська область,  Львівська гімназія Євшан

17. Ковальова Крістіна Володимирівна 

18. Корогодіна Валерія Михайлівна, Бровари, , Київська область,  Броварська гімназія ім. С. І. Олійника 

19. Котова Марія Олегівна, Київ, Ліцей Наукова зміна

20. Коцуба Вікторія Миколаївна, Кривий Рiг, , Дніпропетровська область,  Криворізька спеціалізована школа №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов

21. Кравець Владислав Володимирович, Київ,, Київ,ський Ліцей Бізнесу

22. Кудрявих Владислава Тахирівна, Часів Яр, Донецька область,  Часовоярська ЗОШ №15

23. Кухарук Дмитро Вікторович, Шумськ, Тернопільська область,  Шумський ліцей

24. Левдікова  Валерія  Олександрівна , Кіровоград, Кіровоградська область,  Кіровоградський коледж статистики обліку й аудиту 

25. Лупир Віталій Андрійович 

26. Максименко Олександра Андріївна, Іванків смт, , Київська область,  Іванківській районний ліцей

27. Мамушев Владислав Володимирович,, Запоріжжя,, Запорізька область,  Запорізький ліцей №34

28. Мушинський Любомир Анатолійович, Бровари,, Київська область,  Броварська гімназія ім. С. І. Олійника 

29. Назаренко Андрій Максимович, Київ, Спеціалізована школа №57 м.Києва

30. Назаренко Анжеліка Валеріївна Конотоп Сумська область,  Конотопська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9

31. Оголь Єлєна Василівна, Київ, Спеціалізована школа №57 м.Києва

32. Паранько Андрій Віталійович, Полтава, Полтавська область,  Полтавська гімназія №31

33. Пасько Катерина Євгенівна, Суми, Сумська область,  Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7

34. Паталаха Ярослав Сергійович, Червонозаводське, Полтавська область,  Червонозаводська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1

35. Петленко Максим Володимирович, Кіровоград, Кіровоградська область,  Машинобудівний коледж КНТУ

36. Петрович Марія Анатоліївна, Київ, Ліцей Наукова зміна

37. Прокопчук Вероніка Миколаївна, Київ,, Київ,ський Ліцей Бізнесу

38. Романєєв Олександр Олекмсандрович, Вінниця, Вінницька область,  Вінницька №3

39. Сергійчук Анна Юріївна, Кривий Рiг, , Дніпропетровська область,  Криворізька спеціалізована школа №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов

40. Сівер Михайло Євгенович Конотоп Сумська область,  Конотопська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9

41. Соколова Софія Ігорівна, Бровари,, Київська область,  Броварська спеціалізована школа I-III ступенів №7

42. Старук антон віталійович, Бровари,, Київська область,  Броварська спеціалізована школа I-III ступенів №7

43. Статкевич Володимир Андрійович, Тернопіль, Тернопільська область,  Галицький коледж імені В.Чорновола

44. Терьохін Леонід Ігорович, Дніпропетровськ,, Дніпропетровська область,  Фінансово-економічний ліцей

45. Ткач Назар Максимович, Бровари,, Київська область,  Броварська спеціалізована школа I-III ступенів №7

46. Хлистов Андрій Сергійович Дніпряни с. Херсонська область,  Дніпрянська ЗОШ

47. Ходан Максим Анатолійович, Чернівці, Чернівецька область,  Фінансово-економічний коледж БДФЕУ

48. Шкаріна Ельвіна Сергіївна, Любимівка с., Херсонська область,  Любимівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

49. Шматко Роман Вітальйович, Катеринопіль смт, Черкаська область,  Катеринопільська ЗОШ №2

50. Шумаков Дмитро Денисович, Кривий Рiг, Дніпропетровська область,  Криворізька спеціалізована школа I-III ступенів № 74

 
Профорієнтація молоді – майбутнє Вінничини PDF Друк

Гостинне і процвітаюче місто Вінниця та Вінницька область  стали  лідерами ІІ Всеукраїнського турніру «Стратегія фірми-2015» за кількістю учасників і фіналістів. Молоді вінничани дійсно вразили  організаторів турніру своєю креативністю, вмінням долати труднощами та діловими компетентностями. Тому за підсумками заходу в їх рідному місті відбувся круглий стіл «Профорієнтація молоді – майбутнє Вінничини». Він проходив 21.05.15, з 16:00 до 18:30, на базі Вінницької фізико-математичної гімназії №17.

Як і на подібному зібранні в Києві, були обговорені актуальні питання ефективного вибору професії – того, що розкриває обдарування молоді та не змушує  її шкодувати про вступ у вищий навчальний заклад. Свою думку про шляхи сприяння цьому вибору висловили освітяни (вчителі загальноосвітніх і викладачі вищих навчальних закладів),  представники корпоративного сектору та досвідчені експерти. 

На круглий стіл були запрошені й ті, кого обговорені проблеми торкаються безпосередньо, –  вінницькі школярі, у тому числі, фіналісти «Стратегії фірми-2015». На них чекав цікавий майстер-клас від підприємця-практика Ю.М. Прилипка. 

Напевне, знадобляться майбутнім абітурієнтам у житті і цінні поради виконавчого директора Вінницького обласного об’єднання організації роботодавців Л.М. Антонюка, генерального директора ТОВ «Промавтоматика Вінниця» М.Д. Ганчука та керуючої групою відділень АТ «Укрсиббанк» О.І. Ремешевської. Люди, які власноруч творять український бізнес, своїми виступами довели, що небайдужі до професійного самовизначення молоді та готові допомагати їй знайти своє місце в житті.

Поділилися своїм значним досвідом і педагоги, які виростили не одне покоління учнів і студентів. Безумовно, механізм профорієнтації в Україні не назвеш ідеальним. Вони це визнають. Але чітке розуміння того, куди і як слід рухатися, вже є, і це надзвичайно радує. Інтерактивні технології, що показують майбутній фах зсередини, діагностують і формують практичні компетентності, – ось те, що  консолідує та посилить будь-яку профорієнтаційну роботу.

За результатами круглого столу були складені звернення до Міністра освіти і науки України С.М. Квіта і Голови Комітету з питань освіти Верховної Ради України Л.М. Гриневич щодо необхідності впровадження новітньої стратегії профорієнтації. Сподіваємося, що ці звернення досягнуть своєї мети.

 
Профорієнтація молоді - майбутнє Вінничини PDF Друк
Вінниця багата юними підприємницькими обдаруваннями – такий висновок дали змогу зробити підсумки ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2015» в потужній вітчизняній бізнес-симуляції ViAL+. Троє фіналістів турніру з 15-ти та багато учасників – вінничани. Школярі Вінницької області показали себе не лише обізнаними в питаннях економіки й бізнесу, але й надзвичайно креативними, цілеспрямованими й активними. Тому слідом за круглим столом із нагоди завершення молодіжного бізнес-турніру в Києві подібний захід буде проведений і у Вінниці.

Круглий стіл «Профорієнтація молоді – майбутнє Вінниччини» відбудеться 21.05.15, з 16:00 до 18:30, в актовому залі фізико-математичної гімназії № 17 Вінницької міської ради (Інтернаціональна вулиця, 2).

Захід об’єднає всіх зацікавлених в особистісній і професійній самореалізації  молоді регіону: представників бізнесу, загальноосвітніх і вищих навчальних закладів, органів державної влади та місцевого самоврядування.

Програма круглого столу містить виступи з актуальних питань профорієнтації та їх обговорення; нагородження співорганізаторів ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2015» і відзначення його фіналістів, а також майстер-клас «Історія мого успіху» від бізнесмена-практика.

За результатами заходу буде складене звернення до Міністерства освіти і науки України та Комітету  Верховної Ради України з питань науки і освіти з метою вдосконалення системи здійснення профорієнтаційної роботи в Україні.
 
"Стратегія фірми-2015": feedback учасників PDF Друк

Ми запитали у фіналістів та гості ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів "Cтратегія фірми - 2015", що їх найбільше зацікавило та сподобалось.

"Можливість управління компанією та очна зустріч фіналістів" (Андрій Хлистов).

"Vial+" (Дмитро Кухарук).

"Конкуренція, насамперед.Також турнір дав мені змогу розкрити мої підприємницькі якості" (Михайло Сівер).

"Відчуття себе в ролі управляючого заводу, Цікаві, складні умови існування, здорова конкуренція, те, що я стала фіналістом тощо" (Єлєна Оголь).

"Представлені можливості участі в турнірі, те, що немає аналогів з живою конкуренцією" (Андрій Паранько). 

"Участие в турнире поспособствовало моему самоутверждению. Я действительно поверила в свои силы. И это прекрасная тренировка гибкости ума, эрудиции, логического мышления. Я думаю, что в дальнейшем развитие этих качеств поможет правильно спланировать будущую деятельность" (Владислава Кудрявих).

"Неповторимые ощущения соперничества, которые заставляют думать только о турнире! Сама форма проведения турнира является довольно-таки инновационной для нашей страны, поэтому есть куда стремиться. Расширение границ для работы в бизнес симуляциях однозначно будет иметь спрос" (Владислав Мамушев).

Мене, в принципі, найбільше зацікавила сама програма і можливості для саморозвитку, які вона мені змогла надати (Назар Климко).

Врахуємо:)!

 
Навчальні заклади - партнери турніру "Стратегія фірми - 2015" PDF Друк






 
Профорієнтація молоді – майбутнє суспільства PDF Друк
Наскільки важливий вибір молоддю майбутньої спеціальності за здібностями та бажанням? Що зробити для того, аби кожен сьогоднішній школяр освоїв корисний для нього фах та опинився на своєму місці в житті? 
Ці та інші актуальні питання сучасної профорієнтації були обговорені на круглому столі «Профорієнтація молоді – майбутнє суспільства», що проходив з нагоди фіналу ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2015» 4 квітня 2015 р. у КНЕУ імені Вадима Гетьмана. Захід особливий тим, що об’єднав представників корпоративного сегменту, педагогів вищих і загальноосвітніх навчальних закладів та батьків абітурієнтів, які стоять перед непростим вибором професії.

Слово бізнесу: професіоналізм починається з поклику серця

Корпоративний сегмент на круглому столі представила компанія «Кока-Кола Бевериджис» – меценат багатьох соціальних проектів, спрямованих на відкриття та становлення молодих талантів, і головний спонсор турніру «Стратегія фірми-2015». 

Як зазначила директор департаменту персоналу України і Молдови «Кока-Кола Бевериджис», пані Ірина Брижак, пропозиція взяти спонсорську участь у турнірі впала на благодатний ґрунт. Адже будь-який роботодавець зацікавлений у пошуку ефективних працівників, а професіоналізм, як переконана пані Ірина, починається з поклику серця та бажання чомусь навчитися. Середовище турніру, бізнес-симуляція ViAL+, на її думку, відкриває різноманітні таланти молоді: хай не кожен учасник захоче і зможе стати керівником компанії, проте багато в кого виникне інтерес до виробництва, прагнення «креативити». А найголовніше – турнір допоможе школярам внутрішньо сформулювати для себе, до чого ж вони прагнуть у цьому житті. 

Ірина Брижак справедливо помітила, що «ходяча енциклопедія» знань, отриманих у ВНЗ, не обов’язково стане ефективним практиком. Тому зі шкільної лави слід мотивувати молодь на прикладну професійну діяльність. Притому ту, для якої в конкретного юнака чи дівчини є і здібності, й бажання.

Слово освітян: консолідація з бізнесом потрібна навчальним закладам

Бажання «Кока-Кола Бевериджис» та інших соціально відповідальних компаній співпрацювати з навчальними закладами цілком взаємне – запевнила у своєму виступі начальник відділу менеджменту освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України Наталія Клясен. Державна політика в освітній галузі всіляко цьому сприяє: зокрема, наразі розглядається питання про податкові пільги для підприємств, що інвестують у проведення наукових і прикладних досліджень. Пані Наталія підкреслила, що мова йде про співпрацю корпоративного сегменту не тільки з вищими, а й із загальноосвітніми навчальними закладами.

Наступний доповідач –  заступник завідувача кафедри стратегії підприємств Олена Гребешкова – наголосила на тому, що державу, бізнес, навчальні заклади та батьків у справі профорієнтації має об’єднати розуміння спільних інтересів.

Зараз це розуміння, як вважає пані Олена, потребує явного вдосконалення – в першу чергу, через відсутність системного відкритого діалогу. Професійний потенціал школярів, а потім і студентів, має стати реальністю, причому тією, яка потрібна суспільству й державі.

Досить цікавими думками з цього приводу поділився і В’ячеслав Зражевський, розробник проекту з профорієнтації. Він зауважив, що професійна орієнтація молоді у школах має змінити свій формат.

Сьогодні вона, на жаль, часто обмежується зустрічами з представниками ВНЗ та агітацією. А потрібне формування в юнаків і дівчат правдивого уявлення про специфіку майбутнього фаху (дотично до турніру «Стратегія фірми» – бізнес-процесів). Тільки так, напряму зіткнувшись з цією специфікою, школяр може зробити висновок, чи варто йому витрачати кілька років життя на освоєння тієї чи іншої спеціальності.

Слово батьків: профорієнтацію у школах необхідно поліпшити

Змістовною була коротка дискусія про те, чи є профорієнтація обов’язком тільки шкіл, і в її контексті логічно прозвучали міркування батьків старшокласників. Дехто з них говорив навіть про необхідність окремого предмету із профорієнтації в загальноосвітньому навчальному закладі. Було наголошено на важливості набуття практичного досвіду до моменту закінчення ВНЗ, для чого й створювалася у свій час бізнес-симуляція ViAL+. Під час прохождення практики на підприємстві можливості студента досить обмежені, тоді як симулятор дозволяє побачити і «спробувати» виробничий бізнес зсередини без жодного ризику і для практиканта, і для компанії. 

А що робити для того, аби у школяра, майбутнього студента, з’явилося бажання познайомитися із професією, а не просто піти, куди скажуть батьки або туди,  де «престижніше»? Відповідь Ірини Брижак, не лише директора по персоналу, а й матері одинадцятирічного школяра, така: «запалити», зацікавити показати дитині спеціальності хоча б за допомогою екскурсій. «Маленьким дітям розказати, великим – показати», - прекрасний девіз профорієнтаційної діяльності. Чи завжди школа може виконати це нібито просте, а насправді досить складне завдання? 

Своїм досвідом та враженнями з цього приводу з присутніми поділилася Інеса Лозівець, директор Криворізької спеціалізованої школи №9.

У навчальному закладі, який вона очолює, вивчення економічних дисциплін починається з 2 класу, а профорієнтаційна діагностика – із 7-го. Однак тільки 30-40% учнів у майбутньому обирають фах на підставі результатів такої діагностики. Вирішальним лишається слово батьків. До того ж, сучасна шкільна програма лишає всього 6-8 годин на профільні, "профорієнтуючі", предмети. 

Відкритою, як підкреслила пані Інеса, лишається й низка інших важливих питань. Наскільки достовірне уявлення про фах бухгалтера чи економіста може дати учневі, наприклад, учитель математики? А вчитель біології – про спеціальність лікаря? Питання риторичні, однак педагоги можуть і зобов’язані залучати до профорієнтації спеціалістів (у Криворізькій ССШ №9 розгорнений цілий проект «Профорієнтаційний мессидж», у межах якого проводиться така робота). Допоміг у профорієнтації і cимулятор ViAL+ – за словами Інеси В’ячеславівни, саме завдяки  цій комп’ютерній програмі учні її школи дізналися про КНЕУ ім. В. Гетьмана.

Будемо сподіватися на те, що круглий стіл «Профорієнтація молоді – майбутнє суспільства» – тільки початок плідної співпраці держави, освітян, бізнесу та батьківських комітетів, яка допоможе багатьом юним талантам знайти своє місце в житті.

Відео:

 
Видовищний фінал ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру «Cтратегія фірми-2015» PDF Друк

ІІ Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2015», що зібрав понад 700 молодих та амбітних учасників із усієї України, завершився ефектним фіналом у Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана. Четвертого квітня відбулося очне змагання фіналістів, що прибули з різних областей України,  - Київської та самого м. Київ, Запорізької, Львівської, Сумської, Тернопільської, Херсонської. Всього кілька раундів у симуляції ViAL+ мали вирішити, хто ж завоює всеукраїнську першість цього року. І все це - в атмосфері щирих переживань самих учасників та їхніх батьків, учителів, друзів, які приїхали вболівати за гравців.

Після цікавої й запеклої боротьби за ринок перше місце заслужено посіла учениця Київського ліцею «Наукова зміна» Марія Петрович та її компанія «Innov@tion».

Друге місце виборов  Владислав Мамушев із Запорізького ліцею №34, творець і власник віртуального підприємства «ЗАТ Paper Airplane», а третє - Михайло Сівер з Конотопської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №9 («Siver Milk Industry»). Михайло увійшов у число лідерів турніру «Стратегія фірми-2015» не вперше – у 2014 р. його фірма  також стала третьою в рейтингу симуляції.

На цьогорічних переможців і фіналістів масштабного бізнес-змагання від КНЕУ та Компанії  Інтелектуальних Технологій чекали не тільки бурхливі емоції та визнання, а й цінні призи від спонсорів заходу. 

 Першими приємними бонусами стали екскурсія на завод головного спонсора турніру ІП «Кока-Кола Бевериджис Україна» та цікава зустріч з Директором департаменту персоналу України і Молдови Іриною Брижак. А під час нагородження свідоцтвами й сертифікатами на юних підприємців чекали подальші сюрпризи. Їм вручили сертифікати на купівлю  техніки для подальшого саморозвитку від Cocа-Cola (1-ше місце було відзначене сертифікатом на 16 тис.грн, 2-ге - на 8 тис.грн., 3-тє - на 4 тис. грн.) та сувеніри від міжнародної консалтингової компанії КПМГ. Також фіналісти отримали фінансову винагороду від Фундації Економічних Ініціатив.

Більшість фіналістів цього року планує взяти участь і в турнірі «Стратегія фірми-2016». А отже – далі буде!


 
Шістнадцять найкращих бізнес-стратегів: хто переможе? PDF Друк

Підходить до кінця ІІ Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів "Стратегія фірми-2015", в якому зареєструвалися понад 700 молодих і амбітних учасників. Та лише найуспішніші й найталановитіші бізнес-лідери дійшли до фіналу. Протистояння було запеклим: часто одна віртуальна компанія випереджала іншу в рейтингу всього на кілька десятих балу! Тому цього року фіналістів не п'ятнадцять, а шістнадцять, що додає інтриги:).

Хто ж зійдеться в останньому, очному, змаганні в КНЕУ 4 квітня, отримає всеукраїнське визнання та приємні сюрпризи від Сoca-Cola та KPMG? Чиї бренди стали найкращими на ринку симуляції ViAL+?


Увага! Ось вони:


  1. Владислав Бакута, м. Вінниця, компанія Gegacorp.
  2. Дмитро Горичко, Вінницька область, компанія iProfit.
  3. Олександр Романєєв, м. Вінниця, компанія Sweet Craft.
  4. Анна Сергійчук, м. Кривий Ріг, компанія"Парфумерне ательє ДЕМЕТЕР".
  5. Владислав Мамушев, м. Запоріжжя, компанія "ЗАТ Paper Airplane".
  6. Єлєна Оголь, м. Київ, компанія "BUMERANG".
  7. Марія Петрович, м. Київ, компанія "Innov@tion".
  8. Владислав Захарченко, м. Біла Церква Київської області, компанія "Luxury Enterprise".
  9. Олександра Максименко, м. Іванків Полтавської області, компанія "EcoBeauty".
  10. Назар Климко, м. Львів, компанія "Klymkoprodakshyn".
  11. Андрій Зінченко, м. Червонозаводське Полтавської області, компанія "Fairtex".
  12. Андрій Паранько, м. Полтава, компанія "Tempore".
  13. Катерина Пасько, м. Суми, компанія "Тріумф".
  14. Михайло Сівер, м. Конотоп Сумської області, компанія "Siver Milk Industry".
  15. Дмитро Кухарук, м. Шумськ Тернопільської області, компанія "Oak".
  16. Андрій Хлистов, смт. Дніпряни Херсонської області, компанія "Shadow Industry".

Далі буде 4 квітня, о 9:00, в навчально-тренінговому центрі Київського національного економічного університету імені В. Гетьмана. Вболівайте за найкращих!


 
Щодо визначення півфіналістів турніру 7 березня 2015 року PDF Друк

Шановні учасники бізнес-симуляції ViAL+ і всі, хто активно спостерігає за проходженням турніру.

Ось ми поступово наближаємося до закінчення відбіркового етапу ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2015»

Ці  три  тижні  для  кожного з нас стали і ще є активними, насиченими, повними емоціями і конкурентної боротьби.

Враховуючи високу активність, організаційним комітетом ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру  для  учнів  8-11  класів  «Стратегія фірми-2015» було прийнято рішення про зміну початкової схеми участі.

1. З   кожної  відбіркової  групи,  як  мінімум,  буде  обрано  п'ять учасників,  які  є  лідерами  у  рейтинговій системі власної групи. Якщо різниця між п'ятим учасником та учасниками, які є нижче по рейтингу, складає менше 1 балу, то такі учасники також будуть запрошені до півфіналу.

2. Про    відбір  учаснику  буде  повідомлено  електронним  листом  і СМС-повідомленням  9  березня  2015  року.  Якщо  учасник  хоче відмовитися  від  участі у півфіналі,то має письмово повідомити про це організаторів. У такому разі буде запрошено наступного за ним учасника у групі.

3. Старт  півфіналу  10  березня,  коли  прийде  новий  файл  з новою стартовою компанією на новому ринку.

4. Режим прийняття рішення буде з понеділка до суботи. Неділя вихідний день.

5.  15  фіналістів  буде  обрано  на  момент 30 березня (за підсумками рішення   28   березня)   за   рейтинговою   системою.  Дані  учасники продовжують  боротьбу  у  своєму ринку і будуть запрошені до Києва 3-4 квітня на очну зустріч. Фіналістам буде частково відшкодовано дорогу і проживання у місті Києві.

Інші  учасники  півфіналу  також  будуть  запрошені  на нагородження і підведення підсумків турніру у Києві 4 квітня 2015 року. Учасники проїзд до Києва та інші витрати покривають самостійно.


З повагою, Організатори ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2015»!


 
Алгоритм прийняття рішень у бізнес-симуляції ViAL+ PDF Друк
1. Скопіювати отриманий на пошту файл *.enc на Ваш комп'ютер в у зручне для Вас місце (наприклад, робочий стіл)
2. Відкрити програму Бізнес-симуляції ViAL+ (На робочому столі має бути ярлик. Якщо ні, то в меню Пуск, або в папці C:/ViAL/ Vial.exe.
3.  Натискати  на  кнопку START_SIMULATION, у вікні, яке відкрилося.
У формі,  що відкрилася, обрати  раніше збережений з пошти файл.
Чекати відкриття програми Бізнес-симуляції ViAL+.
4. Переглянути рейтинг.
5. Стан успішності підприємства (Фін відділ – Звітність про рух грошових коштів)
6. Які виробничі лінії працюють і їх можливості (Виробничий відділ – Поточний стан обладнання)
7. Якщо є технологічні лінії з виготовлення сировини, запланувати сировину, залежно від
потужностей асортиментів продукції (Виробничий відділ – Управління сировиною)
8. Запланувати вироблення продукції (Виробничий відділ – Планування виробничої програми)
9. Скерувати виробничий процес (Виробничий відділ – Управління виробничим процесом)
10. Переглянути непродану продукцію/невиконані закази (Відділ маркетингу і збуту – Інформація про
ринок)
11. Прийняти рішення з реклами (Відділ маркетингу і збуту – Проведення рекламної кампаніЇ)
12. Замовити дослідження ринку (Відділ маркетингу і збуту – Замовлення ринкових досліджень)
13. Встановити ціни на продукцію (Відділ маркетингу і збуту – Встановлення цін на продукцію)
14. Подивитися потрібні торгові площі власної мережі (Відділ маркетингу і збуту – Замовлення
ринкових досліджень
15. При потребі, створити чи продати магазин (Відділ маркетингу і збуту – Управління торговою
мережею)
16. При потребі, дати заявку для конкурентів на розміщення продукції у торгових мережах ринку
(Відділ маркетингу і збуту – Операції з торговою мережею).
17. Поставити продукцію (Відділ маркетингу і збуту – Поставка продукції)
18. Прийняти рішення з розробки нового асортименту продукції (Виробничий відділ – Розробка нової
продукції)
19. Подивитися стан рахунку (Фін відділ – Звітність про рух грошових коштів)
20. Подивитися кредитно-депозитні операції (Фін відділ – Кредитні та депозитні операції)
21. Залежно від пунктів 17-18 і власних стратегічно-тактичних міркувань, прийняти рішення з
виготовлення нових видів продукції, розширення виробництва існуючих (Виробничий відділ –
Управління обладнанням)
22. Подивитися кредитно-депозитні операції і, за наявності овердрафту, взяти потрібний кредит чи/і
скорегувати рішення п. 20 (Фін відділ – Кредитні та депозитні операції).
23. Перевірити повноту прийняття рішень (Контроль діяльності компанії) і, використовуючи підказки,
вдоввести потрібні рішення.
24. Зберегти рішення у папці комп’ютера (Файл – Зберегти рішення та закрити програму –Ні, я
відправлю пізніше –Зберегти рішення на комп’ютер)
25. Відправити файл з рішенням до 22:59 на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .
Додатково щодо прийняття рішення, можна подивитися в розділі Інструкції на  сайті компанії КІНТ: http://kint.com.ua/ua/vial/instruction.
Можна переглянути відео щодо прийняття рішень: https://www.youtube.com/watch?v=uJRJFsbNGIM
Побачити інструкції по проходженю навчального режиму:
- періоду 1: https://www.youtube.com/watch?v=MlA4-ng6gAU
- періоду 2: https://www.youtube.com/watch?v=MlA4-ng6gAU
- періоду 3: https://www.youtube.com/watch?v=wbBs_lfG5OU
26.  Якщо  потрібно  встановити симуляцію, то інсталятор можете скачати
за  посиланнями: http://kint.com.ua/ua/vial/download або альтернативне
посилання: https://cloud.mail.ru/public/8cb2bb4d6899/ViAl_Setup_turnir.exe
 
ВІДБУВСЯ ОНЛАЙН-СТАРТ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕС-ТУРНІРУ «СТРАТЕГІЯ ФІРМИ-2015» PDF Друк

16 лютого стартував онлайн Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2015», що організовується Київським національним економічним університетом ім. В. Гетьмана й Компанією Інтелектуальних Технологій (КІНТ) та проходить за підтримки світових бізнес-титанів Coca-Cola і KPMG. Цього року він зібрав понад 700 учасників – школярів із різних областей України, які матимуть можливість отримати безкоштовну практику з управління компанією в потужному українському бізнес-симуляторі ViAL+. Створивши власні віртуальні фірми, вони боротимуться за першість на ринку – моделі реального ділового середовища.

Онлайн-етап турніру триватиме до 2 квітня 2015 р. До 10 березня будуть визначені 15 фіналістів, які зійдуться 4 квітня у вирішальному очному змаганні у КНЕУ ім. В. Гетьмана.

На фіналістів і переможців чекатимуть:

  • цінні подарунки, пам'ятні сувеніри від КНЕУ, Coca Cola, KPMG та невелика інвестиція в майбутній бізнес;
  • екскурсія на завод і сюрприз від Coca Cola; 
  • зустріч та цікава розмова про бізнес із представниками компаній –  спонсорів турніру;
  • за бажанням – екскурсія по видатним місцям столиці;
  • корисні знайомства з майбутніми бізнес-партнерами.

Будемо сподіватися, що ця благодійна ініціатива відкриє не один бізнес-талант, що в майбутньому будуватиме сильну економіку України!


 
Чому варто взяти участь у турнірі "Стратегія фірми-2015" PDF Друк

Тобі 14-18 років,  ти поки що тільки школяр(-ка) чи студент(-ка) ВНЗ І-ІІ р.а., але мрієш про власний бізнес у майбутньому? Або просто хочеш розібратися в економічних поняттях і речах, що оточують Тебе?

Тоді однозначно варто взяти участь у ІІ Всеукраїнському бізнес-турнірі для учнів 8-11 класів "Стратегія фірми-2015"!

Що це тобі дасть? У першу чергу, безкоштовний та дієвий досвід управління компанією, можливість побачити як функціонує фірма зсередини і відчути себе на місці дорослих у центрі подій.

Кожен учасник турніру створює власну віртуальну фірму в бізнес-симуляції ViAL+ (спеціальній комп'ютерній програмі) та змагається з іншими учасниками з усієї України.

Мета турніру - досягнути першість на ринку та здобути горде звання переможця Всеукраїнського бізнес-турніру.

Окрім заслуженого визнання, безцінного досвіду й сертифікатів, на переможця та фіналістів комп'ютерного бізнес-змагання чекають:

  • цінні подарунки, пам'ятні сувеніри від КНЕУ, Coca Cola, KPMG та невелика інвестиція в майбутнє підприємництво;
  • екскурсія на завод і сюрприз від Coca Cola; 
  • зустріч та цікава розмова про бізнес із представниками провідних компаній;
  • для фіналістів з інших міст і одного супроводжуючого буде частково покрито дорогу і проживання під час проведення фінальної очної зустрічі (3-4.04, п'ятниця-субота);
  • подальше спілкування, підтримка, направлення у життєвій дорозі (онлайн спілкування, пропозиції в подальшому від компаній про стажування, практику тощо).
Тобі це цікаво? Реєструйся просто зараз та не втрачай шанс засвітитися у справжньому бізнесі!
 
Прес-реліз ІІ Вcеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «СТРАТЕГІЯ ФІРМИ-2015» PDF Друк

МРІЇ МОЛОДІ ПРО БІЗНЕС СТАЮТЬ РЕАЛЬНІСТЮ

Прес-реліз ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів

«Стратегія фірми-2015»

Багато старшокласників мріють почати власну справу або стати топ-менеджерами солідних компаній, але не знають, яким має бути перший крок до такої визначної мети. Саме тому вже другий рік поспіль проходить бізнес-турнір «Стратегія фірми». Він дозволяє молодим талантам проявити себе у керівництві компанією в середовищі потужної бізнес-симуляції ViAL+ та здобути всеукраїнську першість на віртуальному ринку, який повністю відтворює реальне ділове середовище.

Турнір організовується Київським національним економічним університетом імені Вадима Гетьмана й Компанією Інтелектуальних Технологій (КІНТ) за підтримки лідерів світового бізнесу – компаній Coca Cola та KPMG. У 2015 р. він триватиме з  16 лютого по 4 квітня 2015 року. Географія заходу охопить усі регіони України. У ньому зможуть взяти участь учні ЗНЗ та студенти молодших курсів ВНЗ І-ІІ р.а. віком до 18 років.

Учасники бізнес-змагання отримають в управління віртуальні компанії зі стартовим капіталом та повний доступ до всіх відділів цього підприємства: виробничого, аналітичного, маркетингу і збуту, фінансового, бухгалтерії і кадрів. У боротьбі за лідерство молодий підприємець використовує набуті в школі знання з економіки на практиці, пізнає закони ринку, самостійно приймає важливі рішення та оцінює їх результативність. Це спонукає молодь до чіткого вибору професії, націлює її на ефективне навчання протягом життя, подальшу самореалізацію й отримання життєвого досвіду.

Змагання відбудеться в атмосфері конкурентної взаємодії та повноцінної ділової онлайн-комунікації. Учасники можуть домовлятися з конкурентами про купівлю-продаж сировини, орендувати торгові площі, навіть створювати холдинги. Як і в реальному житті, свобода їх дій необмежена!

Окрім безцінного досвіду ведення власного бізнесу, переможці будуть нагороджені сертифікатами, цінними призами та одержать перші інвестиції для власної справи від спонсорів турніру. До того ж, на них чекають приємні сюрпризи від компанії Coca-Cola, що розважать і надихнуть юних бізнесменів та бізнесвумен на нові звершення.

 Про організаторів:

Київський національний економічний економічний університет імені Вадима Гетьмана ­ – провідний вищий навчальний заклад України, що готує вітчизняну бізнес-еліту за європейськими стандартами. Компанія Інтелектуальних Технологій (КІНТ) – організатор численних благодійних бізнес-турнірів для дітей та молоді України.

Сторінка реєстрації для участі в турнірі: http://goo.gl/forms/jeLx4EHpU4
Офіційна сторінка турніру:
http://kint.com.ua/ua/strategyfirm2015/blog

ВКонтакті: http://vk.com/strategyfirm

Контактний телефон: 0972242921 (Віталій Ярославович)

Турнір проходить за підтримки:


 
PDF Друк


 
Інформаційне повідомлення про ІІ Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів «СТРАТЕГІЯ ФІРМИ-2015» PDF Друк

З 16 лютого по 4 квітня 2015 року Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і Компанія Інтелектуальних Технологій (КІНТ) за підтримки KPMG проведуть ІІ Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми - 2015», географія якого охопить усі регіони України. У ньому зможуть взяти участь старшокласники ЗНЗ та студенти молодших курсів ВНЗ І-ІІ р.а. віком до 18 років.

Метою цього турніру є виявлення представників майбутньої економічної та бізнес-еліти, спонукання молоді до чіткого вибору професії, націлення її на ефективне навчання протягом життя, подальшу самореалізацію й отримання життєвого досвіду. Для його проведення використовується ділова гра - бізнес-симуляція ViAL+. Вона дозволяє кожному учаснику відчути себе у кріслі директора та зрозуміти, як на практиці керувати компанією. Під час турніру в управління йому дається віртуальна фірма та стартовий капітал.

Головне завдання – налагодити виробництво й розвинути своє підприємство настільки, щоб воно стало лідером за прибутками й мало провідні позиції на ринку. Конкурентами у досягненні мети виступають компанії інших учасників турніру. Кожен має можливість досягнути вершини підприємництва, набувши досвіду й використавши свою логіку, уміння, навики і знання.

Основні етапи турніру:

реєстрація та підготовчий етап ― до 16.02.2015 р.; навчальний етап (3 раунди симуляції) ― з 16.02 до 18.02; відбірковий етап (13 раундів онлайн) ― з 19.02 до 07.03; визначення 15 фіналістів, які боротимуться за першість у 24 онлайн-раундах ― з 10.03 до 02.04;

3 очних раунди і підбиття підсумків у Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана ― 04.04. Зареєструватися для участі в турнірі можна на сайті kint.com.ua в розділі «Турніри» («Стратегія фірми - 2015») та за посиланням. Реєстрація є безкоштовною.

Офіційна сторінка турніру. 

Група події в «Контакті». 

Телефони організаторів: 097-224-29-21 (Паздрій Віталій Ярославович, генеральний директор КІНТ, викладач кафедри стратегії підприємств КНЕУ).

 
"Стратегія фірми-2015": реєструйся, грай, перемагай! PDF Друк

Вітаємо тебе, друже!

Давно ставиш перед собою питання: як зробити перші кроки в бізнесі, якщо в тебе поки що немає власної компанії?

Пропонуємо відповідь: інвестувати в себе! У тебе є унікальна можливість пізнати, що таке великий бізнес, на практиці, взявши участь у ІІ Всеукраїнському бізнес-турнірі для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми». Він проходить у середовищі потужного вітчизняного симулятора ViAL+, який повністю відтворює ринкове середовище з живою конкуренцією. Організаторами цього турніру є Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Компанія Інтелектуальних Технологій (КІНТ) і KPMG - всесвітня мережа компаній, що надають податкові, консалтингові та аудиторські послуги.

Чому варто взяти участь у турнірі 

Взявши участь у турнірі, ти станеш директором віртуальної компанії та будеш змагатися за першість свого підприємства на ринку з реальними конкурентами (іншими гравцями). Завдяки цьому ти зможеш:

  1. Відчути себе у кріслі керівника і зробити свою компанію лідером галузі.
  2. Зрозуміти, як працюють закони ринку, щоб потім використати набуті знання й уміння у власній справі.
  3. Навчитися конкурувати й домовлятися, отримати перші навики укладання ділових контрактів.
  4. Зробити висновок, наскільки підходить тобі професія менеджера, економіста, фінансиста чи маркетолога, та остаточно визначитися із власним майбутнім.
  5. Класно провести час та, можливо, знайти майбутніх ділових партнерів.
  6. Отримати заохочувальний приз від спонсора турніру.

Жодних готових неправдоподібних сценаріїв - все як у справжньому бізнесі, цікаво й непередбачувано.

Це те, що тобі треба? Реєструйся тут!

Як проходитиме турнір

Промокампанія та підготовчий етап турніру, що включає в себе онлайн-реєстрацію, триватимуть до 16.02.2015 р. До цього часу для участі у бізнес-змаганні можуть зареєструватися учні 8-11 класів або студенти молодших курсів ВНЗ І-ІІ р.а. (віком до 17 років). З 16.02 до 18.02  - навчальний етап (3 раунди симуляції). у 13 раундах онлайн з 12.02 до 27.02  визначаться 15 фіналістів, які боротимуться за першість у 24 онлайн-раундах (з 10.03 до 02.04) та 3 очних у Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана (04.04). 

Спробуй себе в ролі топ-менеджера та навчися тому, 
що принесе тобі успіх у майбутньому!

 


  

Реєстрація Всеукраїнську літню школу бізнес-лідерства


На Літні школи бізнес-лідерства 

Старт Всеукраїнсього 

BusinessPROFICamp'17 в Ірпені 12.06.17 і 26.06 о 09:00

Старт денної школи KNECamp 6.06.17 о 09:00 в 265 ауд КНЕУ (просп. Перемоги, 54/1, ст.м. Шулявська, м.Київ)

Старт у Кропивницькому 2 червня 2017 року

Старт у Вінниці 26 червня 2017 року

За детальною інформацією звертайтеся:

+38 (063) 5-08-08-66

+ 38 (097) 224-29-21  

+38 (050) 809-11-86 

Напишіть нам

Контакти

Адреса для листування: Київ-04210, а/с 189

Наша адреса: 04210, Київ, просп. Героїв Сталінграда, будинок 12 Ж

Наші телефони:

  • (063) 5-08-08-66
  • (050) 56-56-112
  • (050) 809-11-86
  • (097) 224-29-21

e-mail: office@kint.com.ua

Запрошуємо

      

Ми і наші учасники


Інфодошка "Стратегія фірми-2017"


Для учасників Всеукраїнського бізнес-турніру "Стратегія фірми-2017"

Ще відкрита можливість

Замовити сертифікат учасника/півфіналіста

Замовлені раніше сертифікати вже розіслані.

Залишити відгук

Ваш відгук

Замовити симуляцію ViAL+

Учасникам турніру "Стратегія фірми"