Гостинне і процвітаюче місто Вінниця та Вінницька область  стали  лідерами ІІ Всеукраїнського турніру «Стратегія фірми-2015» за кількістю учасників і фіналістів. Молоді вінничани дійсно вразили  організаторів турніру своєю креативністю, вмінням долати труднощами та діловими компетентностями. Тому за підсумками заходу в їх рідному місті відбувся круглий стіл «Профорієнтація молоді – майбутнє Вінничини». Він проходив 21.05.15, з 16:00 до 18:30, на базі Вінницької фізико-математичної гімназії №17.

Як і на подібному зібранні в Києві, були обговорені актуальні питання ефективного вибору професії – того, що розкриває обдарування молоді та не змушує  її шкодувати про вступ у вищий навчальний заклад. Свою думку про шляхи сприяння цьому вибору висловили освітяни (вчителі загальноосвітніх і викладачі вищих навчальних закладів),  представники корпоративного сектору та досвідчені експерти. 

На круглий стіл були запрошені й ті, кого обговорені проблеми торкаються безпосередньо, –  вінницькі школярі, у тому числі, фіналісти «Стратегії фірми-2015». На них чекав цікавий майстер-клас від підприємця-практика Ю.М. Прилипка. 

Напевне, знадобляться майбутнім абітурієнтам у житті і цінні поради виконавчого директора Вінницького обласного об’єднання організації роботодавців Л.М. Антонюка, генерального директора ТОВ «Промавтоматика Вінниця» М.Д. Ганчука та керуючої групою відділень АТ «Укрсиббанк» О.І. Ремешевської. Люди, які власноруч творять український бізнес, своїми виступами довели, що небайдужі до професійного самовизначення молоді та готові допомагати їй знайти своє місце в житті.

Поділилися своїм значним досвідом і педагоги, які виростили не одне покоління учнів і студентів. Безумовно, механізм профорієнтації в Україні не назвеш ідеальним. Вони це визнають. Але чітке розуміння того, куди і як слід рухатися, вже є, і це надзвичайно радує. Інтерактивні технології, що показують майбутній фах зсередини, діагностують і формують практичні компетентності, – ось те, що  консолідує та посилить будь-яку профорієнтаційну роботу.

За результатами круглого столу були складені звернення до Міністра освіти і науки України С.М. Квіта і Голови Комітету з питань освіти Верховної Ради України Л.М. Гриневич щодо необхідності впровадження новітньої стратегії профорієнтації. Сподіваємося, що ці звернення досягнуть своєї мети.

Ми запитали у фіналістів та гості ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів "Cтратегія фірми - 2015", що їх найбільше зацікавило та сподобалось.

"Можливість управління компанією та очна зустріч фіналістів" (Андрій Хлистов).

"Vial+" (Дмитро Кухарук).

"Конкуренція, насамперед.Також турнір дав мені змогу розкрити мої підприємницькі якості" (Михайло Сівер).

"Відчуття себе в ролі управляючого заводу, Цікаві, складні умови існування, здорова конкуренція, те, що я стала фіналістом тощо" (Єлєна Оголь).

"Представлені можливості участі в турнірі, те, що немає аналогів з живою конкуренцією" (Андрій Паранько). 

"Участие в турнире поспособствовало моему самоутверждению. Я действительно поверила в свои силы. И это прекрасная тренировка гибкости ума, эрудиции, логического мышления. Я думаю, что в дальнейшем развитие этих качеств поможет правильно спланировать будущую деятельность" (Владислава Кудрявих).

"Неповторимые ощущения соперничества, которые заставляют думать только о турнире! Сама форма проведения турнира является довольно-таки инновационной для нашей страны, поэтому есть куда стремиться. Расширение границ для работы в бизнес симуляциях однозначно будет иметь спрос" (Владислав Мамушев).

Мене, в принципі, найбільше зацікавила сама програма і можливості для саморозвитку, які вона мені змогла надати (Назар Климко).

Врахуємо:)!

Наскільки важливий вибір молоддю майбутньої спеціальності за здібностями та бажанням? Що зробити для того, аби кожен сьогоднішній школяр освоїв корисний для нього фах та опинився на своєму місці в житті? 
Ці та інші актуальні питання сучасної профорієнтації були обговорені на круглому столі «Профорієнтація молоді – майбутнє суспільства», що проходив з нагоди фіналу ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2015» 4 квітня 2015 р. у КНЕУ імені Вадима Гетьмана. Захід особливий тим, що об’єднав представників корпоративного сегменту, педагогів вищих і загальноосвітніх навчальних закладів та батьків абітурієнтів, які стоять перед непростим вибором професії.
 

Слово бізнесу: професіоналізм починається з поклику серця

Корпоративний сегмент на круглому столі представила компанія «Кока-Кола Бевериджис» – меценат багатьох соціальних проектів, спрямованих на відкриття та становлення молодих талантів, і головний спонсор турніру «Стратегія фірми-2015». 

Як зазначила директор департаменту персоналу України і Молдови «Кока-Кола Бевериджис», пані Ірина Брижак, пропозиція взяти спонсорську участь у турнірі впала на благодатний ґрунт. Адже будь-який роботодавець зацікавлений у пошуку ефективних працівників, а професіоналізм, як переконана пані Ірина, починається з поклику серця та бажання чомусь навчитися. Середовище турніру, бізнес-симуляція ViAL+, на її думку, відкриває різноманітні таланти молоді: хай не кожен учасник захоче і зможе стати керівником компанії, проте багато в кого виникне інтерес до виробництва, прагнення «креативити». А найголовніше – турнір допоможе школярам внутрішньо сформулювати для себе, до чого ж вони прагнуть у цьому житті. 

Ірина Брижак справедливо помітила, що «ходяча енциклопедія» знань, отриманих у ВНЗ, не обов’язково стане ефективним практиком. Тому зі шкільної лави слід мотивувати молодь на прикладну професійну діяльність. Притому ту, для якої в конкретного юнака чи дівчини є і здібності, й бажання.

Слово освітян: консолідація з бізнесом потрібна навчальним закладам

Бажання «Кока-Кола Бевериджис» та інших соціально відповідальних компаній співпрацювати з навчальними закладами цілком взаємне – запевнила у своєму виступі начальник відділу менеджменту освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України Наталія Клясен. Державна політика в освітній галузі всіляко цьому сприяє: зокрема, наразі розглядається питання про податкові пільги для підприємств, що інвестують у проведення наукових і прикладних досліджень. Пані Наталія підкреслила, що мова йде про співпрацю корпоративного сегменту не тільки з вищими, а й із загальноосвітніми навчальними закладами.

Наступний доповідач –  заступник завідувача кафедри стратегії підприємств Олена Гребешкова – наголосила на тому, що державу, бізнес, навчальні заклади та батьків у справі профорієнтації має об’єднати розуміння спільних інтересів.

Зараз це розуміння, як вважає пані Олена, потребує явного вдосконалення – в першу чергу, через відсутність системного відкритого діалогу. Професійний потенціал школярів, а потім і студентів, має стати реальністю, причому тією, яка потрібна суспільству й державі.

Досить цікавими думками з цього приводу поділився і В’ячеслав Зражевський, розробник проекту з профорієнтації. Він зауважив, що професійна орієнтація молоді у школах має змінити свій формат.

Сьогодні вона, на жаль, часто обмежується зустрічами з представниками ВНЗ та агітацією. А потрібне формування в юнаків і дівчат правдивого уявлення про специфіку майбутнього фаху (дотично до турніру «Стратегія фірми» – бізнес-процесів). Тільки так, напряму зіткнувшись з цією специфікою, школяр може зробити висновок, чи варто йому витрачати кілька років життя на освоєння тієї чи іншої спеціальності.

Слово батьків: профорієнтацію у школах необхідно поліпшити

Змістовною була коротка дискусія про те, чи є профорієнтація обов’язком тільки шкіл, і в її контексті логічно прозвучали міркування батьків старшокласників. Дехто з них говорив навіть про необхідність окремого предмету із профорієнтації в загальноосвітньому навчальному закладі. Було наголошено на важливості набуття практичного досвіду до моменту закінчення ВНЗ, для чого й створювалася у свій час бізнес-симуляція ViAL+. Під час прохождення практики на підприємстві можливості студента досить обмежені, тоді як симулятор дозволяє побачити і «спробувати» виробничий бізнес зсередини без жодного ризику і для практиканта, і для компанії. 

А що робити для того, аби у школяра, майбутнього студента, з’явилося бажання познайомитися із професією, а не просто піти, куди скажуть батьки або туди,  де «престижніше»? Відповідь Ірини Брижак, не лише директора по персоналу, а й матері одинадцятирічного школяра, така: «запалити», зацікавити показати дитині спеціальності хоча б за допомогою екскурсій. «Маленьким дітям розказати, великим – показати», - прекрасний девіз профорієнтаційної діяльності. Чи завжди школа може виконати це нібито просте, а насправді досить складне завдання? 

Своїм досвідом та враженнями з цього приводу з присутніми поділилася Інеса Лозівець, директор Криворізької спеціалізованої школи №9.

У навчальному закладі, який вона очолює, вивчення економічних дисциплін починається з 2 класу, а профорієнтаційна діагностика – із 7-го. Однак тільки 30-40% учнів у майбутньому обирають фах на підставі результатів такої діагностики. Вирішальним лишається слово батьків. До того ж, сучасна шкільна програма лишає всього 6-8 годин на профільні, "профорієнтуючі", предмети. 

Відкритою, як підкреслила пані Інеса, лишається й низка інших важливих питань. Наскільки достовірне уявлення про фах бухгалтера чи економіста може дати учневі, наприклад, учитель математики? А вчитель біології – про спеціальність лікаря?

Питання риторичні, однак педагоги можуть і зобов’язані залучати до профорієнтації спеціалістів (у Криворізькій ССШ №9 розгорнений цілий проект «Профорієнтаційний мессидж», у межах якого проводиться така робота). Допоміг у профорієнтації і cимулятор ViAL+ – за словами Інеси В’ячеславівни, саме завдяки  цій комп’ютерній програмі учні її школи дізналися про КНЕУ ім. В. Гетьмана.

Будемо сподіватися на те, що круглий стіл «Профорієнтація молоді – майбутнє суспільства» – тільки початок плідної співпраці держави, освітян, бізнесу та батьківських комітетів, яка допоможе багатьом юним талантам знайти своє місце в житті.

 

 

 

 

ІІ Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2015», що зібрав понад 700 молодих та амбітних учасників із усієї України, завершився ефектним фіналом у Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана.

Четвертого квітня відбулося очне змагання фіналістів, що прибули з різних областей України, — Київської та самого м. Київ, Запорізької, Львівської, Сумської, Тернопільської, Херсонської. Всього кілька раундів у симуляції ViAL+ мали вирішити, хто ж завоює всеукраїнську першість цього року. І все це — в атмосфері щирих переживань самих учасників та їхніх батьків, учителів, друзів, які приїхали вболівати за гравців.

Після цікавої й запеклої боротьби за ринок перше місце заслужено посіла учениця Київського ліцею «Наукова зміна» Марія Петрович та її компанія «Innov@tion».

Друге місце виборов  Владислав Мамушев із Запорізького ліцею №34, творець і власник віртуального підприємства «ЗАТ Paper Airplane», а третє— Михайло Сівер з Конотопської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №9 («Siver Milk Industry»). Михайло увійшов у число лідерів турніру «Стратегія фірми-2015» не вперше — у 2014 р. його фірма  також стала третьою в рейтингу симуляції.

На цьогорічних переможців і фіналістів масштабного бізнес-змагання від КНЕУ та Компанії  Інтелектуальних Технологій чекали не тільки бурхливі емоції та визнання, а й цінні призи від спонсорів заходу. 

Першими приємними бонусами стали екскурсія на завод головного спонсора турніру ІП «Кока-Кола Бевериджис Україна» та цікава зустріч з Директором департаменту персоналу України і Молдови Іриною Брижак. А під час нагородження свідоцтвами й сертифікатами на юних підприємців чекали подальші сюрпризи.

Їм вручили сертифікати на купівлю техніки для подальшого саморозвитку від Cocа-Cola (1-ше місце було відзначене сертифікатом на 16 тис.грн, 2-ге — на 8 тис.грн., 3-тє — на 4 тис. грн.) та сувеніри від міжнародної консалтингової компанії КПМГ. Також фіналісти отримали фінансову винагороду від Фундації Економічних Ініціатив.

Більшість фіналістів цього року планує взяти участь і в турнірі «Стратегія фірми-2016». А отже – далі буде!

 

Підходить до кінця ІІ Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів "Стратегія фірми-2015", в якому зареєструвалися понад 700 молодих і амбітних учасників. Та лише найуспішніші й найталановитіші бізнес-лідери дійшли до фіналу. Протистояння було запеклим: часто одна віртуальна компанія випереджала іншу в рейтингу всього на кілька десятих балу! Тому цього року фіналістів не п'ятнадцять, а шістнадцять, що додає інтриги:).

Хто ж зійдеться в останньому, очному, змаганні в КНЕУ 4 квітня, отримає всеукраїнське визнання та приємні сюрпризи від Сoca-Cola та KPMG? Чиї бренди стали найкращими на ринку симуляції ViAL+?

Увага! Ось вони:

  1. Владислав Бакута, м. Вінниця, компанія Gegacorp.
  2. Дмитро Горичко, Вінницька область, компанія iProfit.
  3. Олександр Романєєв, м. Вінниця, компанія Sweet Craft.
  4. Анна Сергійчук, м. Кривий Ріг, компанія"Парфумерне ательє ДЕМЕТЕР".
  5. Владислав Мамушев, м. Запоріжжя, компанія "ЗАТ Paper Airplane".
  6. Єлєна Оголь, м. Київ, компанія "BUMERANG".
  7. Марія Петрович, м. Київ, компанія "Innov@tion".
  8. Владислав Захарченко, м. Біла Церква Київської області, компанія "Luxury Enterprise".
  9. Олександра Максименко, м. Іванків Полтавської області, компанія "EcoBeauty".
  10. Назар Климко, м. Львів, компанія "Klymkoprodakshyn".
  11. Андрій Зінченко, м. Червонозаводське Полтавської області, компанія "Fairtex".
  12. Андрій Паранько, м. Полтава, компанія "Tempore".
  13. Катерина Пасько, м. Суми, компанія "Тріумф".
  14. Михайло Сівер, м. Конотоп Сумської області, компанія "Siver Milk Industry".
  15. Дмитро Кухарук, м. Шумськ Тернопільської області, компанія "Oak".
  16. Андрій Хлистов, смт. Дніпряни Херсонської області, компанія "Shadow Industry".
 
Далі буде 4 квітня, о 9:00, в навчально-тренінговому центрі Київського національного економічного університету імені В. Гетьмана. Вболівайте за найкращих!

 

На фото - генеральний директор КІНТ В. Паздрій та корпоративний менеджер В. Ласков (зліва направо)16 грудня команда КІНТ побувала в гостях у всесвітнього гіганту бізнесу — компанії Coca-Cola. Після цікавої екскурсії представники обох фірм обговорили досить актуальну на сьогодні тему корпоративної соціальної відповідальності.

Coca-Cola вже не перший рік піклується про майбутнє мешканців дитячих будинків, а Компанія Інтелектуальних Технологій створює можливості для професійної реалізації молоді. У майбутньому цілком можливе об'єднання зусиль у проведенні молодіжних турнірів у симуляції ViAL+ і не тільки.

Сосa-Cola — бренд ідеального роботодавця, який постійно прагне підвищення кваліфікації своїх працівників. Досконалий інструментарій симуляції дозволяє розвивати професійні компетентності як молодих, так і досвідчених фахівців, максимально підвищуючи цим їхню продуктивність. Будемо сподіватися на плідну співпрацю!

МОН України рекомендує бізнес-симулятор ViAL+ до використання в освітніх закладах

"СТРАТЕГІЯ ФІРМИ-2019": поспішай реєструватися!

Замовлення Сертифікату про проходження курсу управління підприємством у ViAL+

Маєш досвід керування компанією у ViAL+ під час турніру, університетських занять, практики у виші чи тренінгів?

Cкористайся правом на отримання Сертифікату про проходження навчання-практики з управління підприємством!

Детальніше ТУТ.

Інтерактивний курс навчання підприємництву від КІНТ

Всеукраїнський бізнес-турнір "Стратегія фірми" в соцмережах

   

Регіональний бізнес-турнір "Стратегія фірми: Кропивницький" у соцмережах