Хочете почути цікавинки про турнір та участь у ньому від фіналістів і організаторів? Прослухайте запис програми "Старшокласник" від "Українського радіо" тут!

В ефірі прозвучала інформація з перших вуст про перебіг і підсумки ІІІ Всеукраїнського дистанційного бізнес-турніру для учнів 8-11 класів "Стратегія фірми-2016".

Гостями програми стали: організатор турніру Віталій Паздрій, член оргкомітету 2016 р. та учасник бізнес-змагання 2015 р. Дмитро Кухарук, цьогорічні фіналісти Олександра й Ігор Максименки.

"Стратегія фірми" –  не лише захоплююча інтерактивна баталія за першість на віртуальному ринку, можливість виграти цінні призи та прославитись на всю Україну. Основне завдання бізнес-турніру – допомогти молоді у професійному самовизначенні, подоланні комплексів, що стримують на шляху до успіху. "Ти хочеш, отже, ти можеш!" – таким могло б бути гасло змагання з управління компаніями в середовищі потужного українського симулятора підприємства ViAL+.

Щороку турнір дає можливість проявити себе сотням українських школярів, а у 2016 р. кількість зареєстрованих учасників перевищила 2500. Це радує, адже молода бізнес-еліта України зростає та готується працювати на своє процвітання та благо економіки всієї держави.

16 квітня 2016 року в Міністерстві освіти і науки відбулося нагородження переможців ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016».

У заході взяли участь заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Сергій Дятленко, заступник директора Інституту змісту освіти МОН України Марія Богуслав, генеральний директор компанії Інтелектуальних Технологій (КІНТ) Віталій Паздрій, декан факультету економіки та управління Київського національного економічного університету іменні Вадима Гетьмана Олександр Востряков, представники компаній Сoca-Cola, ГО «Поруч», учасники бізнес-турніру та їхні батьки.

НА ФОТО: Урочиста мить відзначення кращих із кращих.

Як зазначив генеральний директор компанії КІНТ Віталій Паздрій, у конкурсі взяли участь учні загальноосвітніх навчальних закладів з усіх регіонів України та студенти вищих навчальних закладів І-ІІ р.а. (коледжів, технікумів, училищ) віком від 14 до 18 років. Для участі в турнірі зареєструвалося понад 2500 учасників з усіх регіонів України. У цьому році серед них були діти з Криму, Донецької та Луганської областей. Двадцять фіналістів і переможців турніру визначили за комплексним автоматичним рейтингом симуляції ViAL+. «Це ті діти, які не просто знають, що таке економіка і підприємництво, а показали, що вони можуть будувати власну компанію у віртуальному середовищі бізнес-симуляторів», - повідомив Віталій Паздрій.

Вітаючи фіналістів і переможців турніру, заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Сергій Дятленко наголосив на важливості розвитку навичок підприємництва для школярів, адже саме талановитій молоді доведеться розбудовувати країну та робити її кращою, сильнішою й економічно стабільною.

За словами заступника директора Інституту змісту освіту МОН Марії Богуслав, у сучасному світі необхідно розвивати навички підприємництва та здобувати знання з економіки, фінансової грамотності, а участь у таких турнірах допоможе навчитися досягати максимального результату й проявити себе в житті.

Декан факультету економіки та управління Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, один із ініціаторів проведення турніру Олександр Востряков повідомив, що проект "Стратегія фірми" спрямований на допомогу школярам в їхній орієнтації у виборі професії, щоб вони спробували себе в ролі підприємця, економіста. «Чим більше таких проектів у нас в Україні, тим більше буде допомоги школярам у складний період вибору майбутньої професії», - додав декан.

НА ФОТО: Обговорення підсумків турніру.

За результатами комплексного автоматичного рейтингу бізнес-турніру «Стратегія фірми-2016» І місце виборов учень 11-го класу фізико-математичної гімназії №17 Вінницької міської ради Бакута Владислав, ІІ місце здобув учень 10-го класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області Котов Денис, ІІІ місце отримав учень 11-го класу спеціалізованої школи № 112 імені Т. Шевченка з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва Девяткин Артем.

Фіналісти й переможці турніру отримали призи та заохочення від організаторів і спонсорів, зокрема, компанії Сoca-Cola, міжнародної консалтингової компанії KPMG, компанії «Аскольд»,  агентства ІСЕА (сертифікати на навчання  у Лондонській школі бізнесу та фінансів, в одному з канадських коледжів), а також призи від ГО «Поруч».

НА ФОТО: Вони стали "зірками" "Стратегії фірми-2016"

Турнір «Стратегія фірми» відбувається втретє. Бізнес-змагання має на меті відкрити молоді старшого шкільного віку світ економіки й підприємництва на прикладі реалістичної моделі компанії в бізнес-симуляторі ViAL+; сформувати практичні ділові компетентності учасників та допомогти їм у майбутньому професійному самовизначенні.

За завданням турніру кожен із учасників отримав віртуальну компанію з певним стартовим капіталом та повний доступ до управління шістьома її відділами: виробничого, маркетингу і збуту, персоналу, фінансів, бухгалтерії, аналітики. Головним завданням учасника було налагодити виробництво й розвинути своє підприємство настільки, щоб воно стало лідером за прибутками й мало провідні позиції на ринку. І це їм вдалося

За матеріалами сайту Міністерства освіти і науки України

Півфінал «Стратегії фірми-2016» видався запеклим, цікавим і психологічно насиченим змаганням. Все визначало не тільки вміння виробляти затребувані продукти, вміло рекламувати їх та збувати в торговій мережі. Важливими були витримка, сміливість і здатність іти до кінця, попри технічні складнощі, сильну конкуренцію та непрості умови виживання на ринку.

Двадцять найсильніших гравців впоралися з цим непростим завданням. І здивували організаторів приємними несподіванками!

Виявляється, українські школярі змагаються у ViAL+ цілими сім’ями! Серед фіналістів ‒ брат і сестра з Тернополя, Ольга і Володимир Статкевичі, а також молоді бізнес-обдарування з Іванківського районного ліцею ‒ Ігор і Олександра Максименки. Ось і не вір, що талант у чомусь ‒ річ спадкова… Тим більше, що Саша добре показала себе й минулого року.

Хто б міг подумати, що учень 6 класу може боротися з дев’яти- й одинадцятикласниками на рівних і показати прекрасний результат ‒ 12 місце з 73 учасників у відбірковій групі. Шестикласник Андрій Данилишин з м. Стрий Львівської області у фінал не пройшов, та легендою «Стратегії фірми» однозначно став.

Лідерські позиції впевнено захопили переможці й фіналісти регіональних турнірів. Кіровоградці Денис Котов, Володимир Євчик і Олексій Володін перетворилися на справжніх бізнес-акул. Їхніми достойними суперниками у фіналі стануть досвідчені конкурсанти ‒ вінничани Владислав Бакута і Дмитро Горичко.

У фінал «Стратегії фірми ‒ 2016» пройшов і переможець молодіжного турніру DRUMP UP, BUSSINESS! Артем Девяткін. У цьому змаганні він обіграв навіть студентів-економістів, а ще раніше посів почесне ІІ місце у «Стратегії фірми-2014».

Побажаємо удачі дебютантам ‒ Єлизаветі Первишевій й Данилу Рубанову з м. Харків, Валерії Луговській з Чернігова, львівським школярам Івану Косаревичу й Олесю Теглівцю, кіровоградцям Михайлу Гонтаренку та Олександру Ліщенку, Євгенію Соцькому з Вінниці, Марії Гуршал зі Світловодська (Кіровоградщина) та Владиславу Литвиненку (смт. Чапаєве, Харківська область).

Нове покоління економічної еліти ‒ вперед!

Прес-реліз півфіналу ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016»

Креативні рішення, творчі й нестандартні підходи, наполегливість, креативність, нездоланність… Навіть такі слова не здатні передати всю атмосферу відбіркового етапу ІІІ Всеукраїнського дистанційного бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016».

Старшокласники з різних регіонів України змагалися з управління віртуальними компаніями настільки професійно й завзято, що приємно здивували навіть бувалий оргкомітет. Цього року для участі у віртуальному підприємницькому змаганні зареєструвалося понад 2500 школярів з усіх регіонів України (включаючи АР Крим, Донеччину і Луганщину).

Великою мірою ‒ завдяки інформаційним семінарам-тренінгам для їхніх наставників. Ці заходи в межах підготовки до «Стратегії фірми-2016» проходили у 19 обласних і районних центрах України й охопили 610 педагогів, велику кількість школярів, їхніх батьків, представників вищої школи та громадськості і просто небайдужих осіб.

Відбірковий етап турніру тривав із 18 лютого по 11 березня 2016 р. (включно). Він допоміг визначити найбільш активних, обдарованих і цілеспрямованих учасників. Найкраще проявили себе в цьогорічній бізнес-баталії школярі з Києва та Київської області, Полтавщини, Харківщини і Дніпропетровщини.

362 півфіналістами стали лідери всіх відбіркових груп за автоматичним комплексним рейтингом середовища змагання ‒ бізнес-симулятора ViAL+. Цей рейтинг включає в себе цілу низку показників діяльності онлайн-підприємства: загальний бал, прибуток, долю ринку, продуктивність праці, рентабельність, чистий грошовий потік, коефіцієнт загальної та поточної ліквідності, кількість та суму контрактів, суму активів, асортимент продукції, ефективність використання сировини й торгівельних площ.

Півфінал «Стратегії фірми-2016» пройде з 15 березня по 2 квітня 2016 р. Гравці з найкращими показниками зустрінуться у фіналі. Фіналісти будуть нагороджені призами від спонсора турніру ‒ компанії Coca-Cola ‒ та урочисто відзначені в Міністерстві освіти і науки України (15.04.2016, 12:00).

Бажаємо удачі всім сьогоднішнім півфіналістам!

Коли у 2014 р. у кількох викладачів кафедри стратегії підприємств КНЕУ виникла ідея провести профорієнтаційний бізнес-турнір, вони не мали уявлення, у скількох школярів з'явиться бажання взяти в ньому участь. Цифра 135 зареєстрованих приємно здивувала, тоді здавалося, що це непоганий результат. Адже учасники представляли різні регіони України, і вийшло досить масштабне та видовищне змагання національного рівня. 

Та 2015 рік  перевернув уявлення оргкомітету про те, скільки в Україні старшокласників, які хочуть і здатні досягти бізнес-лідерства. Зареєструвалася  761 людина - практично у шість разів більше, ніж минулого року! Немалу роль зіграла підтримка всесвітніх гігантів бізнесу - Coca-Cola і KPMG, що дозволила провести більш якісну інформаційну кампанію. І багато фіналістів і переможців "Стратегії фірми-2015" - ті, хто не виграв у 2014-му, але не здався і довів справу до кінця. Точнісінько як у реальному підприємництві, до речі.

2016 рік. Турнір іще не почався, та й реєстрація продовжена до 18 лютого у зв'язку з карантином у школах. А вже понад 1500 бажаючих взяти участь у бізнес-змаганні, і практично кожні дві хвилини список поповнюється новими прізвищами, іменами, школами... Велике спасибі за це вчителям, які мотивували своїх вихованців не боятися проявити себе на всеукраїнському рівні. А головне - самим учням! Ми віримо в кожного з вас.

Вірте в себе так само, змагайтеся й перемагайте!

Семінар-тренінг для вчителів Полтави «Інтерактивні освітні технології в навчальному процесі та їх роль у становленні фахівця (на прикладі бізнес-симуляцій)» вдало завершив етап виїзної підготовки до школярського турніру «Стратегія фірми-2016».

Зусиллями прекрасних спеціалістів і обдарованих організаторів, методиста відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського ОІППО ім. М. Остроградського Л.А. Шкоденко та її колеги з міського методичного кабінету Н.А. Горпинченко, зібралися кращі з кращих педагогів Полтавщини. Велика подяка за це й І.В. Козловій - завідувачу міського методичного кабінету управління освіти Полтавської міської ради.

Оскільки Полтавська область була досить активною у минулорічній «Стратегії фірми», ми мали змогу поговорити не лише про перспективи впровадження бізнес-симуляторів у школах, а й про досвід їх застосування, який уже наявний. І нехай потенціал розкритий ще не повністю (у 2015 р. навчальні заклади області долучалися в більшій кількості, ніж міські), але те, що він суттєвий, сумнівів не викликає.

Щирий інтерес та позитивна мотивація присутніх на тренінгу вчителів переконали в тому, що Полтавщина проявить себе якнайкраще і в бізнес-турнірі, і в оновленні змісту шкільної економічної освіти. На сьогоднішній день регіон став лідером за кількістю реєстрацій школярів у турнірі, випередивши Херсонщину. Подивимося, що буде далі!

Другий тренінг з інтерактивного навчання економіці в бізнес-симуляторах для вчителів Тернопільщини пройшов не менш успішно, ніж перший, за що слід красно подякувати його активному організатору, методисту з географії, основ економіки й екології Тернопільського ОІППО І.М. Вітенку.

Cтратегія фірми 2016 Тернопіль

НА ФОТО: Ентузіасти "Стратегії фірми-2016" з м. Тернопіль.

Окрім перспектив, які відкриває введення  інновацій у шкільний курс економічної освіти, та прикладних моментів застосування бізнес-симуляцій, ми обговорили і глобальні питання. Чого хоче сучасна українська молодь і як навчати її «для життя», а не тільки для багажу енциклопедичних знань? Як мотивувати до освіти, зробити так, щоб вона була не тягарем та обов’язком, а й, у великій мірі, задоволенням?

Відповідь на ці питання, на думку більшості присутніх на цьому та інших наших тренінгах фахівців, одна: максимально наблизити зміст навчального курсу до вимог реальності, зосередитися на формуванні прикладних навиків і компетентностей школярів. Для цього і проходить турнір «Стратегія фірми-2016», завдяки участі в якому старшокласники всієї України вчаться застосовувати економічні закони на практиці та пробують себе в ролі керівника віртуального підприємства.

Минулого року учасники з Тернопільщини показали, що теорії їх вчать досить добре, і про практичний компонент теж не забувають. Одним із фіналістів 2015 р. став школяр із м. Шумськ Тернопільської області Дмитро Кухарук. Подивимося, як проявлять себе тернополяни у «Стратегії фірми-2016»!

У Кременчуці нам пощастило неймовірно. Не будемо тягнути інтригу й одразу скажемо,чому.

Тренінг-семінар, присвячений молодіжному турніру «Стратегія фірми-2016», його середовищу – інноваційному українському бізнес-симулятору ViAL+ ‒ та симулятивним технологіям шкільної економічної освіти в цілому, відвідали не просто енергійні, зацікавлені, відкриті до конструктивних змін учителі.

Серед них були навіть ті, хто прийшов в освіту з корпоративного сегменту або безпосередньо мав із ним тісні зв’язки. Дехто мав фахову економічну освіту, тому прекрасно розбирався у трансформаційних бізнес-процесах, про які йшла мова у презентації. 

Тож семінар-тренінг, який би не відбувся без сприяння міського голови Кременчука В.О. Малецького, підтримки волонтерів громадської організації «Поруч» та високого професіоналізму методиста з географії, економіки й етики Кременчуцького міського науково-методичного центру Л.І. Степкової, зібрав професіоналів-практиків. І конструктивне обговорення шляхів оновлення освіти через впровадження практики у бізнес-симуляторах принесло щире задоволення і запрошеним на тренінг, і тим, хто його організовував.

Щиро дякуємо за гостинність і теплий прийом адміністрації Кременчуцької ЗОШ №20, особливо її директору В.М. Никифоренку.

Чекаємо на реєстрації кременчуцької молоді!

Тренінг-семінар від оргкомітету «Стратегії фірми» у Дніпропетровську пройшов за активного сприяння ГО «Поруч», Ради молодих учених Дніпропетровської області і коворкінг-центру «NUMO work». Він став досить вдалою презентацією бізнес-симуляторів і турніру змішаній аудиторії.

Послухати про новаторські західні технології економічної освіти та всеукраїнську школярську баталію «Стратегія фірми-2016» прийшли не тільки дніпропетровські педагоги та їхні вихованці, але й викладачі бізнес-шкіл, коледжів, вищих навчальних закладів. Зокрема, дуже запам’яталася бесіда з керівником Школи фінансових менеджерів Яною Тереховою. Велике спасибі їй за цікаві думки і слушні поради відносно організації турніру й не тільки.

Колись ми, всі небайдужі до майбутнього українського бізнесу, зможемо спільними зусиллями «замкнути коло», яке дасть можливість повноцінно соціалізовуватися, формувати перші професійні компетентності та заробляти всім старшокласникам. Навіть тим, які не мають батьків чи опинилися в інших скрутних ситуаціях.

А поки що активність і небайдужість учасників тренінгу просто-таки надихнули та вселили надію на те, що Дніпропетровськ прекрасно покаже себе у «Стратегії фірми-2016».

Велика подяка за безцінну участь в організації тренінгу-семінару всій команді Ради молодих учених Дніпропетровщини, особливо заступнику голови з міжнародної співпраці Ірині Дегтярьовій. Постараємося провести наш бізнес-турнір так, аби науковій молоді було що потім досліджувати!

5 лютого турнір «Стратегія фірми-2016» завдяки талановитому організатору, вчительці економіки ліцею "Логос" Наталії Лисенко, та громадській організації "Поруч" був представлений педагогічній спільноті Запоріжжя.

Приємною несподіванкою стала присутність на презентації інтерактивних симуляторів підприємства та всеукраїнського бізнес-змагання не лише вчителів загальноосвітніх шкіл, а й викладачів кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Запорізького національного університету.

Для вищих навчальних закладів України наш турнір ‒ можливість допомогти молодим українцям у правильному виборі професії та знайти перспективних абітурієнтів. Саме тому до організації «Стратегії фірми-2016», окрім її alma mater КНЕУ, долучилися провідні українські ВНЗ ‒ Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця і Львівський національний університет ім. І. Франка. Якщо стратегічним партнером турніру стане Запорізький національний університет, ми будемо цьому надзвичайно раді.

Не меншу радість приносить інтерес тих, для кого «Стратегія фірми», власне, і проходить, – молоді. Декого із присутніх на тренінгу школярів ViAL+ просто зачарував, просто не хотіли від нього відриватися. І ми впевнені, що ці юнаки й дівчата багато чого зможуть досягти з його допомогою. Можливо, всеукраїнського лідерства і перемоги в турнірі?

5 лютого успішно відбувся виїзний семінар-тренінг із інноваційних методик навчання економіці для вчителів Житомирщини. Бізнес-симуляції та «Стратегія фірми» викликали у педагогічного товариства щире зацікавлення й бажання використати нові освітні можливості у власній роботі.

Адже застосування комп’ютерних симуляторів підприємства ‒ це кардинально новий підхід до економічної освіти у школі. Він суттєво посилює теоретичний компонент навчання необхідною практикою, яка формує прикладні бізнес-компетентності школярів, допомагає їм із профорієнтацією та готує до майбутнього працевлаштування. І досвідчені учителі, безумовно, це розуміють.

Учасники тренінгу «Інтерактивні освітні технології в навчальному процесі та їх роль у становленні фахівця (на прикладі бізнес-симуляцій)» ознайомилися не тільки з навчальним потенціалом таких програм і можливостями їх упровадження у практику сучасної вітчизняної школи, а й із найбільш відомим та потужним українським симулятором ‒ ViAL+. Cаме в його середовищі щорічно змагаються учасники «Стратегії фірми».

Оптимістичний настрій запрошених на тренінг наставників молоді вселяє надію в те, що серед цьогорічних учасників турніру буде немало житомирців. Принаймні, ми на це дуже сподіваємося!

Харківська аудиторія зустріла присвячений бізнес-симуляторам семінар-тренінг досить зацікавлено і приязно. Зусиллями команди економічного факультету нашого давнього партнера, ХНЕУ імені С. Кузнеця, на семінарі зібралося близько 150 вчителів.

Для більшості з них інформація про інноваційні технології навчання економічним дисциплінам у школі виявилася новою і, сподіваємося, корисною для роботи. Адже трансформаційні зміни в українському суспільстві, зокрема, в освіті, скоро просто вимагатимуть впровадження нових методик – зручних, прикладних, очно-дистанційних без обмеження у місці й часі.

«Стратегія фірми-2016», представлена 1 лютого харків’янам, ‒ це не тільки захоплююче змагання для школярів, а й одна з перших масштабних спроб застосування в українських школах симуляційних технологій. У розвинених країнах Заходу, Європі та США, бізнес-симулятори давно використовуються у ЗНЗ та, як показав досвід, дуже ефективні для прикладної освіти. Настав час і українським педагогам брати їх на озброєння.

Один із учасників тренінгу поставив прекрасне запитання: «А що далі, до чого має привести ваш турнір?». Ми відповімо так: до формування нової вітчизняної бізнес-еліти ще зі школи. І це зовсім не амбіції. Це – необхідність.

Відгукнувшись на гостинне запрошення Асоціації «Відроджені гімназії України», оргкомітет турніру «Стратегія фірми-2016» в особі його голови, генерального директора КІНТ і викладача кафедри стратегії підприємств КНЕУ Віталія Паздрія, взяв участь у роботі IV Форуму з освітянських інноваційних технологій «Трускавець-2016».

Ця зустріч представників навчальних закладів з різних куточків України відбулася на мальовничому курорті Славське в Карпатах. У числі інших інновацій було презентовано й середовище бізнес-турніру «Стратегія фірми» – комп’ютерний симулятор підприємства ViAL+.

Також учасники тренінгу обговорили можливість застосування ділових ігор і симуляцій у навчальному процесі, зокрема, викладанні шкільного курсу економіки. Адже ці інтерактивні методики здатні підвищити ефективність навчання та посприяти формуванню важливих практичних бізнес-компетентностей старшокласників.

Директори, заступники директорів, учителі, які взяли участь у форумі, виявили бажання допомогти в організації та проведенні ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016». Флаєри і плакати заходу поїдуть у більшість областей України, а отже, будемо чекати на нові реєстрації!

Тренінг у Сєвєродонецьку видався одним із тих заходів, що вселяють оптимізм. Дивлячись на теплі, усміхнені, життєрадісні обличчя педагогів Луганщини, які прийшли на зустріч, не повіриш, що ці люди стільки пережили, і просто дивуєшся тому, наскільки вони сильні.

Не лише знаходять у собі наснагу сумлінно виконувати свою роботу, а й прагнуть підходити до справи нестандартно, інноваційно, ефективно. Тому тренінг «Інтерактивні освітні технології в навчальному процесі та їх роль у становленні фахівця (на прикладі бізнес-симуляцій)» був для них по-справжньому цікавим і актуальним.

У тренінгу взяли участь 32 вчителя географії, економіки, інформатики, математики з різних шкіл Луганської області. Учасники не тільки уважно слухали, а й ставили доречні запитання, тестували бізнес-симулятор ViAL+, висловлювали власні думки і пропозиції щодо проведення ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016». А головне – виявили щире бажання долучитися до його організації, запросивши учнів зі своїх навчальних закладів.

Велика подяка за сприяння такій конструктивній співпраці керівництву і фахівцям Луганського ОІППО, особливо проректору з наукової роботи О.В. Касьяновій, проректору з науково-педагогічної роботи С.О. Жерліцину та методисту з біології, економіки та екології Я.В. Коваленко.

Сподіваємося на продовження нашого партнерства!

Вчора, 25 лютого, турнір ІІІ Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів "Стратегія фірми-2016" був представлений на брифінгу "Нова генерація бізнесу: досвід і перспективи становлення" від Українського кризового медіацентру. Брифінг відбувся об 11:00 в міжнародному конгрес-центрі "Український дім" (вул. Хрещатик, 2).

Окрім голови організаційного комітету "Стратегії фірми-2016", генерального директора Компанії Інтелектуальних Технологій Віталія Паздрія, спікерами прес-конференції були відповідальний секретар приймальної комісії Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана Андрій Поплюйко, координатор соціальних проектів ГО "Поруч" Яна Брик та представник групи компаній "Коло. Медіа" Роксолана Левицька.

Найцікавіші моменти цього брифінгу ви зможете побачити на відео. Приємного перегляду!

 

Асоціація «Відроджені гімназії України» – всеукраїнська організація, що об’єднує керівників гімназій, ліцеїв, колегіумів, НВК України для розбудови національної системи освіти в Україні як важливого засобу державотворення і всілякого сприяння громадсько-державному управлінню освітою.

На сьогодні до її складу входять елітні навчальні заклади більшості областей України.

Всеукраїнський бізнес-турнір для школярів «Стратегія фірми-2016» зацікавив членів Асоціації не випадково – адже він відкриває великі можливості для виховання нової бізнес-еліти, осторонь чого не може лишатися сучасна школа. Тому представник оргкомітету турніру запрошений для проведення тренінгу «Інтерактивні освітні технології в навчальному процесі та їх роль у становленні фахівця (на прикладі бізнес-симуляцій)» на IV Форумі «Трускавець-2016». Велика вдячність за це президентові ВГУ, пану Ярославу Турянському.

Тренінг із презентацією бізнес-симуляторів як навчальних технологій (на прикладі потужної вітчизняної симуляції ViAL+) та представленням бізнес-турніру «Стратегія фірми-2016» відбудеться на мальовничому гірськолижному курорті Славську 28 січня. Після цього на учасників Форуму чекає цікаве змагання з управління компанією у ViAL+.

Сподіваємося, що середовище проведення турніру справить на них позитивне враження!

4 лютого ми представили тренінг «Інтерактивні освітні технології в навчальному процесі та їх роль у становленні фахівця (на прикладі бізнес-симуляцій)»  в межах "Стратегії фірми" у Чернігові. Його мали можливість відвідати не тільки вчителі економіки та інших дисциплін, а й учні, батьки старшокласників та всі, кого цікавить інтерактивна економічна освіта в Україні й, зокрема, участь у ІІІ Всеукраїнському бізнес-турнірі для учнів 8-11 кєжласів «Стратегія фірми-2016».

Провела семінар-тренінг для чернігівських учителів член оргкомітету турніру, доцент кафедри стратегії підприємств КНЕУ Оксана Мельник. Висококваліфіковані фахівці Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д. Ушинського люб’язно допомогли зібрати аудиторію найбільш креативних та інноваційних педагогів.

Особливо велика подяка організаційному таланту обласного методиста з економiки ЧОIППО Юлії Пухи та методиста з економіки Чернігівського методичного центру Ірини Морозової. Якби не вони, захід не пройшов би настільки плідно і конструктивно.

Чекаємо на нові реєстрації в турнірі школярів із Чернігова!

Досвід проведення тренінгу «Інтерактивні освітні технології в навчальному процесі та їх роль у становленні фахівця (на прикладі бізнес-симуляцій)» у Чернівцях, Ужгороді й Тернополі виразно показав: аудиторія у кожному місті різна, хоча скрізь доброзичлива і професійна. Але кожен регіон несе якісь приємні несподіванки, чимось відрізняється від інших.

Наприклад, на тренінгу у Хмельницькому нам пощастило поспілкуватися із творцями всеукраїнської програми «Власна справа», в межах якої школярі через практичну ігрову навчальну діяльність (моделюючі вправи) ознайомлювалися з технологією заснування власної справи і отримували початкові знання про управління бізнесом.

Це люди, які розуміють тонкощі шкільної бізнес-освіти, тому тренінг без перебільшення став плідним обміном досвіду. Дуже сподіваємося на участь їх вихованців у «Стратегії фірми-2016».

Бесіда із хмельничанами вийшла по-справжньому глобальною: мова йшла не тільки про симулятори та інші інтерактивні освітні технології, а й про вітчизняну і світову освіту в цілому. До чого вона йде? Чого чекати й кого виховувати для суспільства, в якому так стрімко проходять трансформаційні зміни? Відповіді на ці питання до кінця ще не дані.

Можливо, цьогорічний бізнес-турнір допоможе нам усім їх знайти?

Під час минулорічної бізнес-баталії «Стратегія фірми» молодь Тернопільскої області була надзвичайно активна (регіон – один із лідерів за кількістю учасників) та приємно здивувала організаторів нестандартними і досить ефективними рішеннями. І все це завдяки їхнім небайдужим наставникам!

Саме тому Тернопіль став одним із міст, де проходив тренінг для вчителів «Інтерактивні освітні технології в навчальному процесі та їх роль у становленні фахівця (на прикладі бізнес-симуляцій)» в межах ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016». Однак він би не відбувся і не пройшов настільки результативно, якби не організаційна підтримка ГО «Поруч», особливо її виконавчого директора, пані Марії Тищенко, і Тернопільської обласної державної адміністрації.

Ентузіазм і професійність директора департаменту економічного розвитку, інвестиційної діяльності та міжнародного співробітництва Тернопільської ОДА, пані Галини Воляник, зібрали найбільш зацікавлених і активних тернопільських педагогів та методистів. А зусилля головного спеціаліста патронатної служби апарату Тернопільської обласної державної адміністрації Володимира Чайковського допомогли провести захід на належному рівні. Велика подяка за це!

На наш погляд, найкраще, що було на тренінгу й подальшому обговоренні інтерактивних бізнес-симуляцій, – це поєднання тверезого погляду на освітні реалії та щирого бажання їх удосконалювати. Тернопільські вчителі й методисти готові впроваджувати конструктивні зміни в економічну освіту. Їх увага до питань інтерактивної освіти, креативні думки, цікаві запитання та зацікавленість турніром «Стратегія фірми» і ViAL+ вселяють віру в найкращі перспективи.

А ще КІНТ з радістю відгукнеться на пропозицію пана Ігоря Вітенка, методиста лабораторії природничо-економічних дисциплін Тернопільського ОКІППО, та готовий провести ще один тренінг для вчителів на початку лютого. Далі буде!

Коли приходиш проводити семінар-тренінг про інтерактивні методики навчання, а тебе зустрічають інноваційні, енергійні, креативні та готові сприймати нову інформацію педагоги ‒ це найкращі умови, які тільки можуть бути. І нічого, що в зайнятих спеціалістів місцевого відділу освіти не завжди знаходиться час суттєво допомогти з організацією заходу, що часом трапляються аврали. Зусилля окремих ентузіастів дозволяють провести семінар так, що потім приємно згадати.

Тренінг у межах підготовки до турніру «Стратегія фірми-2016» у м. Каховка (Херсонська область) відбувся завдяки сприянню місцевого самоврядування, особливо міського голови, пана Андрія Дяченка, та допомозі наших стратегічних партнерів ‒ ГО «Поруч». А гостинність Каховської ЗОШ №5 дозволила створити неповторну дружню атмосферу, в якій обмін професійними думками став ще більш плідним. Велика подяка за це її директору, пару Ігорю Деменку.

З каховцями було надзвичайно приємно поспілкуватися. Семінар-тренінг відвідали й ті, хто вже мав справу із бізнес-симуляцією ViAL+. Це активісти «Стратегії фірми» минулих років. Радує, що вони хочуть долучитися до організації турніру і у 2016-му.

А ще тренінгом та бізнес-симуляторами в цілому зацікавилися потенційні учасники майбутнього всеукраїнського змагання – учні каховських шкіл. Будемо раді бачити їх імена у списку реєстрації!

Закарпаття – один із тих перспективних регіонів, співпраці з якими ми завжди щиро раді. Зовсім недавно ми зустрічалися із закарпатськими освітянами на презентації бізнес-симулятора ViAL+ для вчителів Ужгорода та VІ Літній управлінській школі з інформаційно-комунікаційних технологій «Закарпаття-2015», а тепер випала приємна нагода знову побачити їх на тренінгу в межах ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016».

Минулого разу, на презентації для ужгородських педагогів, бесіда йшла здебільшого про ViAL+. Останнє обговорення, в якому, крім учителів з Ужгорода, взяли участь і їх колеги з Міжгір'я, Хуста й Мукачева, було більш фундаментальним. Воно торкнулося і трансформаційних змін в соціумі, і адаптації до них сучасної школи, і переваг бізнес-симуляцій як інтерактивної технології навчання економічним дисциплінам.

Думки від учасників прозвучали досить різні – від консервативного, але, втім, цілком доброзичливого скепсису, до щирої зацікавленості можливостями інновацій. А ще було приємно спостерігати, як інколи зацікавленість змінювала скепсис у процесі знайомства з ViAL+… Однак можливій конструктивній критиці ми раді не менше і щиро вдячні за неї. Адже заради майбутнього українського бізнесу інструменти підготовки його еліти мають стати майже досконалими.

До зустрічі, Закарпаття! Сподіваємося, що твоя молодь добре проявить себе у цьогорічній «Стратегії фірми».

Учасники тренінгу знайомляться з програмою турніру Нещодавній тренінг в Інституті післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області пройшов навіть краще, аніж ми того очікували. Утім, позитивні результати не стали несподіванкою: Чернівеччина як освітній регіон досить активна у впровадженні інновацій.

Зокрема, там уже не перший рік успішно реалізовується міжнародний проект «Шкільна академія підприємництва», в межах якого 20.01.16 відбувся прекрасний Вернісаж педагогічного досвіду «Формування ініціативності та підприємливості учнів на уроках та в позаурочний час». Тож розвиток бізнес-компетентностей школярів для чернівецьких учителів – не теорія і не перспектива, а повсякденна реальність. Тому ми раді були запропонувати близько 50 інноваційним наставникам школярства ще один дієвий інструмент для цього – бізнес-симуляції.

Обговоривши світовий досвід використання цих спеціалізованих програм, що моделюють підприємства, досягнення вітчизняної інтерактивної освіти та можливості симуляторів, ми разом дійшли висновку: вони можуть бути корисні та ефективні в чернівецьких школах.

Наприклад, жива практика з управління компанією в середовищі бізнес-симуляції ViAL+ суттєво сприяє реалізації основної мети Шкільної Академії Підприємництва. Це впровадження до шкільної практики діяльності, яка пов’язана з розвитком професійної активізації і підприємництва, а також розвитком культури підприємництва в середовищі учнів і вчителів.

На тренінгу для педагогів м. Чернівці ViAL+ отримав схвальні відгуки, ІІІ Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016» – тих, хто долучиться до його проведення, а команда КІНТ – натхнення працювати далі. Спасибі за це прекрасним фахівцям, які взяли участь у нашому тренінгу!

Реєстраційна форма ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016» поповнюється новими й новими прізвищами, до участі долучаються школярі з різних регіонів України, захід стає все більш масштабним, що не може не радувати. Але завдяки стрімкому зростанню кількості бажаючих взяти участь у бізнес-змаганні виникла необхідність в інтенсивнішій організаційній та інформаційній роботі, покращенні технічних можливостей проведення турніру, що передбачає залучення додаткових джерел фінансування.

Тому оргкомітет «Стратегії фірми» звертається до всіх небайдужих представників бізнесу із проханням по можливості підтримати проведення турніру.

Переваги спонсорської участі в заході:

  1. Реклама Вашого бренду на турнірі для цільової та суміжних аудиторій (>1 млн.осіб).
  2. Широка популяризація Вашої продукції чи послуг під час очної частини турніру (банери, стійки, рекламні матеріали тощо).
  3. Розміщення логотипів спонсора на офіційних сторінках турніру.
  4. Інформація про спонсорську підтримку у прес- і пост-релізах заходу.
  5. Стаття, присвячена товарам чи послугам спонсора, на офіційному ресурсі турніру (сайт kint.com.ua) із подальшим поширенням по соціальних мережах.
  6. Брендування (окремі умови).
  7. Реклама товарів чи послуг спонсора в середовищі бізнес-симуляції ViAL+ (окремі умови).

За бажанням спонсора можливе проведення локального турніру з управління компанією для дітей співробітників компанії в межах «Стратегії фірми-2016» з можливістю подальшого виходу у півфінал всеукраїнського змагання.

Реквізити для надання спонсорської допомоги турніру:

ТОВ «Компанія інтелектуальних технологій» 
Код ЄДРПОУ 33694065
Адреса: 04210, м. Київ, вул. Героїв Сталінграда, будинок 12 ж
р/р 26004052637776 в ПАТ КБ "Приватбанк"
МФО 320649
Платник єдиного податку
Позначення: "Спонсорська допомога на організацію ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів "Стратегія фірми-2016".

Повна інформація про використання спонсорських коштів буде надана у звіті про проведення турніру.

Будемо раді співпрацювати з вами!

Коли ціле суспільство, та навіть країна, опиняється у досить складних умовах, спіпраця освітян і корпоративного сегменту, майбутніх роботодавців, у вихованні нового покоління бізнесу стає особливо актуальною. Українська економіка в цілому і бізнес зокрема не виживуть і не досягнуть європейського рівня розвитку, якщо у вітчизняне підприємництво не прийдуть креативні практики, які вміють працювати на результат. Сьогодні, після здобутків Революції гідності, це розуміють практично всі. 

Та виникає питання: як же досягти становлення такої проактивної бізнес-еліти, що зробити для цього? Наша відповідь на нього: почати шукати й підтримувати здібну до підприємництва молодь ще зі шкільної лави. Безумовно, розробляти і впроваджувати нові програми навчання економічних дисциплін у школі, посилено займатися профорієнтацією, удосконалювати співпрацю української школи й ВНЗ. Але не тільки. Потрібні ще яскраві, інноваційні, динамічні заходи, які показують світ бізнесу зсередини, заглиблюють у його середовище, дають можливість спробувати управління своїм підприємством "на смак"... Таким заходом ми прагнемо зробити і щороку робимо бізнес-турнір для учнів 8-11 класів "Стратегія фірми".

Ми - це Компанія Інтелектуальних Технологій, викладачі та співробітники КНЕУ, представники різних навчальних закладів України, які вже стали активними співорганізаторами турніру, світові гіганти бізнесу Сoca-Cola i KPMG, що всіляко підтримують всеукраїнське молодіжне бізнес-змагання. А цього року свій патронат турніру надало й Міністерство освіти і науки України.

І це дуже радує, адже підтримка держави багато означає для будь-якого серйозного суспільного починання. Глобальне завдання виховання й підтримки молодої генерації бізнесу можливе тільки спільними зусиллями. На щастя, вони є. Отже, вперед!

 Лист Міністерства освіти і науки України на підтримку турніру "Стратегія фірми-2016".

21 грудня 2015 року, Краматорськ – тимчасовий центр Донецької області. Після недавніх трагічних подій тут поступово відновлюється мирне життя. Громадяни міста, які щиро вболівають за його долю, докладають до цього всіх зусиль.

Не лишаються осторонь і освітяни – попри всі складнощі, вони намагаються повноцінно реалізовувати свою місію виховання молодого покоління Донецького краю. Тому охоче відгукнулися на пропозицію Компанії Інтелектуальних Технологій відвідати безкоштовний інтерактивний тренінг «Інтерактивні бізнес-симуляції та ігри у навчальному процесі і їх роль у становленні фахівця».

У межах тренінгу був представлений ІІІ Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016» із запрошенням взяти участь для старшокласників Краматорська.

Тренінг охопив широке коло питань: від трансформаційних тенденцій світової освіти до переваг конкретних навчальних ділових ігор і програм. Окремим блоком розглядалася українська бізнес-симуляція ViAL+ – перший повноцінний вітчизняний аналог західних симуляторів. Ця програма реалістично моделює середовище одного з сегментів економіки та відтворює всю схему життєдіяльності виробничого підприємства й тому може використовуватися для навчання бізнесу на практиці.

Окрім учителів, на тренінгу були присутні і краматорські школярі, зацікавлені в отриманні інноваційної економічної освіти для життя. Дехто з них уже зареєструвався у ViAL+. Будемо сподіватися, що симулятор стане для них корисним, а бізнес-гра в ньому – цікавою та приємною.

Ділимося з читачами цікавим матеріалом від інформаційного партнера турніру "Стратегія фірми-2016", газети "Бізнес". Нещодавно генеральний директор КІНТ Віталій ПАЗДРІЙ та кореспондент цього видання Оксана ПОЛІЩУК зустрілися й обговорили актуальні питання інтерактивної економічної освіти молоді.

"Ми творимо підприємницьку еліту зі шкільної лави"

Зараз точиться багато розмов про розвиток економічного мислення молодого покоління. Як саме сприяє йому бізнес-симуляція ViAL+, яку ви впроваджуєте серед школярів та студентства?

— Передусім її використання дозволяє частково подолати одну з найбільших проблем нашої системи навчання — надлишок теоретичних знань і нестачу практичних навичок. У молодої людини часто немає можливості проявити себе на практиці в обраній сфері, особливо в галузі економіки.

Але така можливість з’являється, коли використовуються інтерактивні комп’ютерні програми, бізнес-симулятори. Подібний симулятор з високою достовірністю моделює зовнішнє ринкове середовище, в якому учаснику належить віртуальна компанія з капіталом у 10 млн грн. Життєдіяльність цього підприємства повністю залежить від власника чи групи власників, якщо участь у програмі колективна. 

У бізнес-симуляції можна купувати обладнання, планувати виробництво, виробляти продукт, встановлювати ціни, рекламувати товар, передбачати реакцію споживачів та конкурентів тощо. Отримуючи віртуальні доходи та витрачаючи їх, розробляючи стратегію розвитку свого “дітища” з метою вийти на лідерські позиції, молода людина починає мислити категоріями економіки й аналізувати бізнес-процеси крізь призму причин і наслідків. 

Кілька слів про ефективність цієї методики. Ми вже третій рік поспіль успішно проводимо Всеукраїнський бізнес-турнір для учнів 8-11-х класів "Стратегія фірми". Буквально днями я повернувся з Кривого Рогу, де наша компанія спільно з місцевими освітянами організувала регіональний турнір для дітей. 

Переміг там не відмінник — хлопчина, який до того не знав, що таке економіка, але досить жваво цікавився підприємництвом. Однак уже у процесі змагання він оперативно опановував базові економічні поняття, підключаючи кмітливість, інтуїцію і вроджений підприємницький хист. Саме так, завдяки емоціям та азарту інтерактивний бізнес-турнір пробуджує підприємницькі здібності та лідерські якості в дітей 14-16 років. 

У традиційній грі зазвичай є чітко встановлені правила, сценарій, ведучий. Бізнес-симуляція за своєю специфікою є трохи іншою — вона відтворює зовнішню "оболонку" економіки, а ігрове середовище формують рішення самих учасників. І тому це середовище динамічне, нові зв’язки виникають постійно і спонтанно, а не вигадуються заздалегідь. Як і в реальному житті. Це ми і називаємо навчанням на практиці.

НА ФОТО: Генеральний директор КІНТ Віталій ПАЗДРІЙ.

— Як відтворюється у симуляторі вплив держави, без якого економічний механізм не буде повноцінним? 

— Держава, наприклад, у нашій бізнес-симуляції (ViAL+), звичайно ж, є. Держава в симуляторі збирає податки, надає податкові канікули, пільгове кредитування, виступає в ролі законодавця тощо.

Все це в ідеальному вигляді, оскільки ми хочемо показати, якою в принципі має бути державна економічна політика: прозорою, об’єктивною, чесною. Ми прекрасно усвідомлюємо, що, ставши справжніми підприємцями, сьогоднішні учасники наших турнірів стикатимуться з іншими, досить неприємними речами. Але ж, аби щось навколо змінилося, вони мають розуміти, чого треба добиватися. З такого морального дисонансу починаються будь-які конструктивні зміни в суспільстві. 

Це одна з основних цілей нашої новаторської технології навчання бізнесу поряд із прагненням показати чистий конкурентний ринок, де нічого не з’являється просто так і не виникає нізвідки. Те, що з компаніями учасників відбувається, — завжди результат їхніх дій, рішень, свідомого вибору. 

— Бізнес-симуляції прийшли до нас із Заходу. Як їх сприймають наше суспільство, молодь, наскільки суттєво доводиться адаптувати їх до українських реалій? 

— Потреба в дуже суттєвій адаптації не виникала. Адже симуляція сама по собі — давня і продумана методика (згадати хоча б військові симулятори, що виникли понад 250 років тому). Водночас це ефективна і зрозуміла практична технологія, тому українська громадськість прийняла такі програми в цілому позитивно.

Єдине, що в зарубіжних бізнес-симуляціях присутні фондовий ринок, біржі, ціни акцій тощо. Розробляючи ViAL+, зокрема, для вітчизняних шкільних програм з економічних дисциплін, ми свідомо уникали таких складнощів. 

Наше конкретне завдання — ознайомити молодь з основами виробничої економіки на прикладі невеличкої молочної компанії. Вона доступно ілюструє функціонування малого й середнього бізнесу. 

— Як роботодавці ставляться до ідеї використання бізнес-симуляторів для підготовки майбутніх спеціалістів? 

— Зізнаюся, спочатку на нас дуже специфічно дивилися. Але бізнес хоче отримати працівників, які уміють вирішувати проблеми. У симуляції ти сам маєш вирішити, що і коли робити, сам обираєш стратегію й реалізовуєш її. Проявляються ті вміння й навички працівника, які зараз дуже цінуються.

До речі, можна брати приклад з наших сусідів, поляків. Вони за останні п’ять років створили понад 200 різноманітних симуляторів, лідирують у сфері інноваційних освітніх технологій. І ми всі бачимо макроекономічні досягнення Польщі. 

Компанія інтелектуальних технологій має на меті формувати культуру підприємництва і бізнесу в Україні зі шкільної лави, причому із приділенням значної уваги етиці. Намагаємося укріпити молодих людей у прагненні до самореалізації незалежно від можливостей. 

Це саме те, що проголошено в епоху Революції гідності, дає сили та натхнення змінювати середовище і формувати те покоління, яке дасть Україні набагато більший поштовх для розвитку економіки, підприємництва і, взагалі, ініціативності. 

Іншими словами, внутрішній освітній фронт. Освітянам необхідно дати нові інструменти для забезпечення ідеї безперервного навчання населення. Бізнес-симулятори — один з фрагментів загальної картини оптимальної бізнес-освіти. Чому ми пропонуємо їх саме учням 8-11-х класів? Бо це період самовизначення дитини, вибору нею професії та подальшого життєвого шляху. 

— Українці не так давно познайомилися з бізнес-симуляторами, але вже досягли значних успіхів, виборовши у 2010 р. світову першість у грі Global Management Challenge. Отже, потенціал таки є. Як ви вважаєте, коли він буде реалізований в українській економіці? 

— Передусім у країні має “нарости” критична маса людей, які пройшли школу бізнес-симуляторів. Їм, безумовно, знадобиться час, аби вибудувати свій бізнес, зробити кар’єру — тобто показати, що дало їм це навчання.

Якщо говорити про ближчі перспективи, саме зараз відбувається зміна економічно активного покоління. Велику роль відіграє й державна політика в діловому сегменті. Зараз вона далеко не досконала, але українське підприємництво виживає, розвивається. 

Через кілька років воно може поповнитися і сьогоднішніми школярами, які відкрили свої бізнес-обдарування в нашій та інших симуляціях. Деяких ми з радістю рекомендуємо роботодавцям і партнерам. Бо вони — “зірки”. Хай не всі з них стануть керівниками, але креативними спеціалістами, що приймають плідні рішення, точно будуть. 

— А чи будуть якісь побажання батькам таких молодих “зірок”? 

— Я б хотів сказати їм: дозвольте своїм дітям спробувати себе в іншій ролі, відмінній від тієї, яку ви їм підібрали чи плануєте підібрати. Дайте можливість молоді проявити себе так, як цього хоче вона, і підтримайте її. Не бійтеся змін, які можуть відбутися з вашим сином чи донькою. Швидше за все, ви побачите свою дитину ще з одного, прекрасного, боку. 

Оригінал інтерв'ю 

 

Постійний пошук інформаційних партнерів, небайдужих до важливої місії виховання молодої бізнес-еліти для України, приносить позитивні результати.

Бізнес-турнір для школярів «Стратегія фірми-2016» підтримає провідне українське видавництво «Бліц-Інформ» на чолі з Володимиром Чеповим – відомим бізнесменом та автором популярних книг «Найбільш чесна гра» (2002), «Перехрестя» (2008, 2010, 2011) і «Щоденник Ангела» (2011). «Бліц-Інформ» – видавець улюбленої преси українських підприємців, газет «Бізнес» і «Бухгалтерія».

Співпрацювати з оргкомітетом турніру люб’язно погодилася й редколегія газети «Бізнес». Зовсім скоро ви зможете читати цікаві матеріали від інформаційного партнера про наш турнір та інноваційну економічну освіту в бізнес-симуляторах. Стежте за новинами!

Успіх всеукраїнських бізнес-турнірів "Стратегія фірми-2014" та "Стратегія фірми-2015" надихнув їх організаторів - викладачів Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана та творчий колектив Компанії Інтелектуальних Технологій -  на продовження проекту. Як і минулого року, турнір проходитиме з лютого по квітень та охопить усі регіони України. Реєстрація буде безкоштовною й доступною для всіх бажаючих учнів шкіл і студентів ВНЗ І-ІІ р.а. від 14 до 18 років.

"Стратегія фірми" - це шанс для обдарованих молодих людей спробувати бізнес, економіку й підприємництво на практиці, зрозуміти, чи їхнє це покликання і чи варто вступати до ВНЗ на економічні спеціальності, а найголовніше - повірити в себе, подолати комплекси й навчитися ставити мету та досягати її. Адже одна справа - чути й читати про бізнес, інше - самому покеровувати компанією, хай навіть віртуальною.

Будемо раді посприяти самореалізації якомога більшого числа українських школярів. Реєструйтеся для участі в турнірі та пробуйте свої сили!

Хочеш відчути себе у кріслі директора? А зрозуміти, як на практиці керувати компанією, не виходячи із додому і школи? 

Якщо так, запрошуємо Тебе взяти участь у ІIІ Всеукраїнському бізнес-турнірі для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016», географія якого охопить усі регіони України. Підтримку заходу надають ГО "Поруч", Coca-Cola, "Бліц-Інформ", KPMG і ще два десятки компаній. Уже сьогодні Ти можеш відкрити нову сторінку свого життя.
 
Під час турніру у твоєму управлінні будуть віртуальна фірма та стартовий капітал у середовищі бізнес-симуляції ViAL+. 
 
Головне завдання – налагодити виробництво й розвинути своє підприємство настільки, щоб воно стало лідером за прибутками й мало провідні позиції на ринку.
Конкурентами у досягненні мети виступають компанії інших учасників турніру. Кожен має можливість досягнути вершини підприємництва, набувши досвіду й використавши свою логіку, уміння, навики і знання.
 
УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА і РЕЄСТРАЦІЯ ВЖЕ ВІДКРИТА.
 
- на сайті kint.com.ua на головній сторінці або в розділі  "Стратегія фірми" — "Реєстрація".
- за посиланням: http://goo.gl/forms/pt5USl8mLg
 
Офіційна сторінка турніру:  http://kint.com.ua/ua/strategyfirm2016c/blog
Група події в «Контакті»: vk.com/strategyfirm
 
Телефони організаторів: 097-224-29-21 (Паздрій Віталій Ярославович, генеральний директор КІНТ, викладач кафедри стратегії підприємств КНЕУ).
 

МОН України рекомендує бізнес-симулятор ViAL+ до використання в освітніх закладах

"СТРАТЕГІЯ ФІРМИ-2019": поспішай реєструватися!

Замовлення Сертифікату про проходження курсу управління підприємством у ViAL+

Маєш досвід керування компанією у ViAL+ під час турніру, університетських занять, практики у виші чи тренінгів?

Cкористайся правом на отримання Сертифікату про проходження навчання-практики з управління підприємством!

Детальніше ТУТ.

Інтерактивний курс навчання підприємництву від КІНТ

Всеукраїнський бізнес-турнір "Стратегія фірми" в соцмережах

   

Регіональний бізнес-турнір "Стратегія фірми: Кропивницький" у соцмережах