KIHT

Збереження рішень і їх надсилання PDF Друк

1. "Після проходження першого періоду програма ViAL+ "зависла". Я переінсталювала програму, а коли зайшла у неї, була вже у другому періоді, і мій баланс збільшився майже вдвічі. Зайшовши повторно, я опинилася у третьому періоді. Що трапилось і що мені робити далі?"

У такому випадку після першого запуску не була закрита програма у процесах, і через це вона працює некоректно. Для виправлення ситуації пропонуємо такі кроки:

1) заново скачати з електронної скриньки отриманий Вами файл з розширенням *.enc;

2) зайти у "Диспетчер задач" (правою кнопкою миші на панелі вкладок Windows або комбінацією клавіш Ctrl+Alt+Del);

3) знайти у процесах програму ViAL+, виділити його і натиснути "Завершити задачу". Підтверджуєте завершення.

Або, простіше, перезавантажте комп’ютер і заново запустіть симуляцію.

2. "Не зберігається моє рішення! Що робити?"

Причина такої ситуації можуть бути різні, тому краще звернутися до технічної підтримки за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду або за телефонами організаторів, які вказані у Ваших вхідних листах.

3. "Що натискати під час збереження: "Надіслати автоматично" чи "Ні, я надішлю пізніше"?

Для уникнення непорозумінь найкраще натиснути "Ні, я надішлю пізніше", зберегти рішення і за допомогою електронної пошти надвслати на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

4. "Натиснув "зберегти файл", але виявив, що в папці, де я його зберіг, цього файлу немає. Що робити?"

Окремі програми захисту Windows неадекватно ставляться до роботи програм. Якщо є така ситуація з файлами, то необхідно:
1) задати у пошуку файлового менеджера або провідника запит на знаходження файла із розширенням *.out;
2) якщо знайшовся файл, перейти до нього і надіслати на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Якщо файл не знаходиться, тимчасово вимкніть брандмауер системи і повторіть спробу.

5. "Як перевірити, чи відправився файл рішення?"

При ручному відправленні одразу надсилається автовідповідь сервера. Якщо файл надсилався автоматично, достовірну інформацію про його отримання можуть дати тільки співробітники КІНТ.
 

  

Реєстрація Всеукраїнську літню школу бізнес-лідерства


На Літні школи бізнес-лідерства 

Старт Всеукраїнсього 

BusinessPROFICamp'17 в Ірпені 12.06.17 і 26.06 о 09:00

Старт денної школи KNECamp 6.06.17 о 09:00 в 265 ауд КНЕУ (просп. Перемоги, 54/1, ст.м. Шулявська, м.Київ)

Старт у Кропивницькому 2 червня 2017 року

Старт у Вінниці 26 червня 2017 року

Напишіть нам

Контакти

Адреса для листування: Київ-04210, а/с 189

Наша адреса: 04210, Київ, просп. Героїв Сталінграда, будинок 12 Ж

Наші телефони:

  • (063) 5-08-08-66
  • (050) 56-56-112
  • (050) 809-11-86
  • (097) 224-29-21

e-mail: office@kint.com.ua

Запрошуємо

      

Ми і наші учасники


Залишити відгук

Ваш відгук

Замовити симуляцію ViAL+