KIHT

ПОЛОЖЕННЯ ПРО IV ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДИСТАНЦІЙНИЙ БІЗНЕС-ТУРНІР «СТРАТЕГІЯ ФІРМИ-2017» PDF Друк

Даним Положенням регулюються питання організації і проведення, участі в заході для учасників IV Всеукраїнського дистанційного бізнес-турніру «Стратегія фірми-2017». 


1. Загальні положення

1.1. IV Всеукраїнський дистанційний бізнес-турнір "Стратегія фірми-2017" (надалі ‒ Турнір) є інтерактивним онлайн-змаганням з управління віртуальними компаніями в середовищі комп’ютерної програми – бізнес-симуляції ViAL+.

1.2. Турнір проходить за ініціативи і під патронатом Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, Університету менеджменту освіти, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, компанії «Кока-Кола Беверіджиз Україна», міжнародної консалтингової компанії KPMG, ГО «Поруч», Компанії Інтелектуальних Технологій та ін.

2. Місія, мета, завдання Турніру

2.1. Місією проекту є підтримка представників майбутньої й теперішньої економічної та бізнес-еліти України і її регіонів через розкриття підприємницьких талантів та виховання проактивної життєвої позиції.

2.2. Мета Турніру – спонукання молоді до чіткого вибору професії, націлення її на ефективне навчання протягом життя, подальшу соціалізацію, самореалізацію й отримання життєвого досвіду; допомога всім бажаючим особам у підвищенні професійної кваліфікації та розвитку прикладних економічних компетентностей.

2.3. Завдання заходу:

  • навчання молоді застосовувати набуті знання з економічних дисциплін на практиці;
  • оперативне виявлення, вироблення та відточення практичних умінь і навичок з управління економічними процесами на підприємстві;
  • налаштування старшокласників та студентства на соціальну інтеграцію, вибір професії та майбутнє працевлаштування;
  • формування ініціативності, підприємливості та проактивної особистісної позиції;
  • розвиток творчості, інноваційності та вміння приймати на себе відповідальність за свої рішення, визначати й долати ризики, здатності планувати і досягти своїх цілей.
  • підвищення загальної економічної грамотності населення;
  • розвиток прикладних економічних і підприємницьких компетенцій українців.

3. Учасники Турніру

3.1. У Турнірі можуть брати участь:

  • у Шкільній лізі - учні 8-11 класів (віком 13-18 років) шкіл, гімназій, ліцеїв та інших загальноосвітніх навчальних закладів;
  • у Студентській лізі - студенти усіх курсів будь-яких державних і приватних ВНЗ України;
  • у Лізі наставників - вчителі та викладачі будь-яких навчальних закладів усіх областей України (на пільгових умовах);
  • у Лізі вільних підприємців - усі бажаючі особи незалежно від віку, соціального статусу та освіти. 

4. Умови проведення й організація Турніру

4.1. Участь у Шкільній та Студентській лігах Турніру є індивідуальною і безкоштовною для учасників. Внесок за членську участь у Лізі наставників та Лізі вільних підприємців встановлюється організаторами турніру та повідомляється на офіційному ресурсі заходу - сайті kint.com.ua.

4.2. Кожен учасник Турніру має пройти попередню реєстрацію на сайті Компанії Інтелектуальних Технологій за адресою: kint.com.ua в розділі «Стратегія фірми». Реєстрація відкрита з 01 листопада 2016 р. до 17 лютого 2017 р. (для Шкільної ліги) та з 01 листопада до 03 березня 2017 р. (додаткова). Під час реєстрації необхідно вказати такі дані:

4.2.1. Прізвище, ім’я та ім’я по батькові.

4.2.2. Електронну адресу ‒ необхідна для обміну файлами-ключами (див. п.4.7). Зазначення електронної пошти є ОБОВ’ЯЗКОВИМ. Адреса має бути коректною, індивідуальною, з повним доступом учасника до неї протягом усього часу. ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ вказувати електронну скриньку навчального закладу, учителів, батьків або інших родичів і друзів. У випадку дублювання адреси до реєстрації буде допущений перший запис за датою реєстрації. Решта учасників з дубльованими електронним адресами не будуть допущені, якщо вони не уточнять свої адреси.

4.2.3. Назву власного підприємства, яка придумується учасником самостійно відповідно до його бажань, поглядів і намірів.  Забороняється використовувати у назві нецензурні слова і/або терміни, які ображають людську, національну, релігійну, політичну, гендерну ідентичність.

4.2.4. Контактний телефон ‒ використовується для надсилання СМС-повідомлення про надходження мотиваційного завдання, старту Турніру, відбору до півфіналу і фіналу Турніру, а також для уточнення реєстраційних даних.

4.2.5. Профілі у соціальних мережах (за бажанням) ― для того, щоб учасник міг бути запрошений в офіційні групи заходу на сайтах VK і FB.

4.2.6.Область і назву населеного пункту проживання, за наявності - тип і назву навчального закладу ‒ аби можна було відзначити, окрім учасника, регіон, населений пункт і навчальний заклад.

4.3. Учасник може змінити свої реєстраційні дані, звернувшись письмово до організаторів за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду або повторно пройшовши реєстрацію.

4.4. Якщо учасник реєструвався декілька разів, то для участі в Турнірі будуть прийняті останні за часом зареєстровані дані учасника.

4.5. Після проходження реєстрації,  в залежності від її дати та ліги, зареєстровані учасники мають виконати нескладне мотиваційне завдання, про яке вони повідомляються шляхом направлення листа на електронну адресу і СМС-повідомлення на телефон, вказаний при реєстрації. Виконання мотиваційного завдання є обов’язковим для початку участі у Турнірі. Невиконання мотиваційного завдання свідчитиме про небажання учасника приймати участь або некоректно вказані реєстраційні дані, що унеможливлює подальшу участь у Турнірі.

4.6. Турнір проходить у три етапи: відбірковий, півфінал та фінал. Для організації Турніру формуються відбіркові групи, до яких рівномірно включені всі зареєстровані учасники, що успішно виконали мотиваційне завдання.

4.6.1. Відбірковий етап проходить дистанційно з 20 лютого по 18 березня 2017 р. (Шкільна ліга), з 06 по 25 березня (інші учасники). Протягом відбору на початку передбачене  проходження трьох навчальних етапів (20-22 лютого для Шкільної ліги і 06-08.03 - для інших учасників), прийняття 15 рішень у повнофункціональній версії. Перша п’ятірка  відбіркових груп стають півфіналістами Турніру.

4.6.2. Півфінал Турніру проходить в онлайн-форматі з 20 березня по 8 квітня 2017 р. для Шкільної ліги, з 03 по 18 квітня - для інших учасників. Включає в себе прийняття 13 рішень у бізнес-симуляторі ViAL+.

4.6.3. Фінал Турніру проходить з 10 по 22 квітня 2017 р. у два етапи: дистанційно (03-18.04) і очно (20-22.04), приблизно 25 рішень загалом. 

4.7. Для початку участі учасник має інсталювати комп’ютерну програму – бізнес-симуляцію ViAL+. Детальна інструкція для встановлення і посилання на програму-інсталятор розміщені на сайті kint.com.ua у пункті меню «ViAL+» → «Завантажити симуляцію». Обов’язковою вимогою є наявність на ПК ОС Windows не старіший версії ХР.

4.8. Дистанційне прийняття рішень учасником відбувається таким чином:

4.8.1.Рішення приймаються у будні дні з понеділка по суботу. 

4.8.2. Зранку на поштову скриньку учасника надсилається файл-ключ запуску бізнес-симуляції ViAL+ у вигляді: ViAL_enter_file_<номер актуального періоду>_period_kompany_<номер компанії>.enc. 

4.8.3. Учасник зберігає даний файл-ключ на робочий комп’ютер. Запускає бізнес-симуляцію ViAL+, вибирає збережений файл-ключ, приймає рішення по діяльності компанії, зберігає його і до 23:00 поточного дня в обов’язковому порядку надсилає на поштову скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Рішення учасників вводяться в систему із поштової скриньки Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду і в автоматичному режимі опрацьовуються. У зв’язку з цим надсилання на іншу скриньку не дозволить прийняти й опрацювати рішення.

4.8.4. Безпосередній момент і місце для прийняття рішення обираються учасником самостійно протягом дня. На прийняття рішення в середньому необхідно 15-60 хвилин. Учасник має встигнути надіслати файл прийнятого рішення до 23:00. Протягом дня можливе коригування рішення. У системі буде враховане останнє надіслане рішення учасника.

4.8.5. Рішення приймається протягом дня, коли отримано файл-ключ. Якщо учасник не встиг/ не захотів прийняти рішення протягом дня, то пропускає один період. ПОВЕРНУТИСЯ У МИНУЛИЙ ПЕРІОД НЕМОЖЛИВО. 

4.8.6. Наступного дня попередній файл-ключ стає недійсним. Учасник має відкрити новий файл і продовжує приймати рішення з новим файлом-ключем.

4.8.7.Якщо учасник прийняв рішення з використанням старого файлу-ключа, або надіслав попереднє своє рішення, або рішення іншого учасника, такому учаснику виноситься попередження. При повторенні подібних ситуацій учасник дискваліфікується.

5. Визначення півфіналістів, фіналістів і переможців Турніру

5.1. Визначення півфіналістів (переможців відбіркового етапу), фіналістів і переможців Турніру відбувається на основі показників комплексного автоматичного рейтингу бізнес-симуляції ViAL+. Показниками зазначеного рейтингу є загальний бал, прибуток, доля ринку, продуктивність праці, рентабельність, чистий грошовий потік, коефіцієнт загальної та поточної ліквідності, кількість та сума контрактів, сума активів, асортимент продукції, ефективність використання сировини й торгівельних площ.

За результатами рейтингу:

5.1.1. У кожній відбірковій групі визначається п’ятірка лідерів, які проходять у півфінал. 

        5.1.2. Учасниками півфіналу автоматично стають переможці і кращі фіналісти регіональних школярських і студентських турнірів у межах «Стратегії фірми-2017», які проходили у Кривому Розі, Кіровограді, Львові тощо.

5.1.3. Якщо між п’ятим за рейтингом учасником  і наступним/-ми розрив складає менше 1% від максимального балу рейтингу, то наступний (-і) учасник (-и) також проходять у фінал.

5.1.4. Якщо з вини організаторів (з технічних причин) учасник не зміг прийняти рішення, але при цьому інші учасники приймали рішення, то при фінальній фіксації балів рейтингу учаснику буде додано бали на рівні отриманих балів за попередній перед проблемним період. Про такий крок складається протокол, який оприлюднюється на офіційній сторінці Турніру.

5.2. Фіналісти Турніру визначаються комплексним рейтингом симулятора ViAL+ за тим же алгоримом, що й півфіналісти.

5.3. Фіналісти стають керівниками нових компаній, отримуючи 15 млн. грн. стартового капіталу для запуску віртуальної компанії. Дистанційна частина фіналу проходить за схемою, описаною у п. 4.6.3.

5.4. Очна частина фіналу в Київському національному економічному університеті ім. В. Гетьмана буде організована таким чином:

5.4.1. Учасники приймають рішення в навчально-тренінговому центрі КНЕУ.

5.4.2. Якщо фіналіст не зміг з’явитися на очну частину фіналу, то він дискваліфікований. Якщо фіналіст попередив про своє запізнення, то до участі буде допущений, але пропущені періоди не компенсуються і не можуть бути перераховані.

5.4.3. На свою електронну пошту всі фіналісти практично в один і той же час отримують файли-ключі. Вони їх зберігають і приймають рішення.

5.4.4. На прийняття рішень буде виділено максимум 45 хвилин, протягом яких учасник має встигнути прийняти рішення. Після закінчення часу учасники встають із-за робочих комп’ютерів і йдуть на 15-хвилинну перерву. Після закінчення перерви учасники отримують нові файли-ключі.

5.4.5. Переможцем змагання вважається власник віртуальної компанії, що посіла І місце за автоматичним комплексним рейтингом симуляції ViAL+. Також відзначаються переможці, які займуть 2-ге і 3-тє місце у рейтингу. 

5.4.6. Нагородження переможців І, ІІ і ІІІ місця відбувається в урочистій обстановці із врученням відповідних грамот, і, можливо, цінних призів.

5.4.7. Переможці і фіналісти відзначаються сертифікатами Компанії Інтелектуальних Технологій і призами від організаторів і спонсорів Турніру.

5.4.8. Учасники Турніру, які не стали переможцями й фіналістами, отримують свідоцтва про участь у заході (за особистими запитами на ім’я організаторів).

6. Фінансове забезпечення Турніру

6.1. Фінансування заходу здійснюється за рахунок організаторських та спонсорських коштів, інших легітимних джерел відповідно до чинного законодавства України.

7. Прикінцеві положення

7.1. Організатори, за наявності консенсусу, можуть вносити незначні зміни у правила Турніру, які не порушують загальну процедуру проведення Турніру і не ставлять у дискримінаційне становище хоча б одного учасника.

7.2. Про внесенні змін усі учасники Турніру інформуються шляхом надсилання листа на електронну адресу, вказану при реєстрації.

7.3. Усі зареєстровані учасники, які беруть участь у Турнірі, приймають усі пункти даного Положення та погоджуються з ними в повній мірі.

7.4. Дане Положення діє до закінчення Турніру 22 квітня 2017 р.

 

  

Напишіть нам

Контакти

Адреса для листування: Київ-04210, а/с 189

Наша адреса: 04210, Київ, просп. Героїв Сталінграда, будинок 12 Ж

Наші телефони:

  • (063) 5-08-08-66
  • (050) 56-56-112
  • (050) 809-11-86
  • (097) 224-29-21

e-mail: office@kint.com.ua

Запрошуємо

      

Ми і наші учасники