KIHT

Новини турніру
Про "Стратегію фірми" з перших вуст – в ефірі "Українського радіо" PDF Друк

Хочете почути цікавинки про турнір та участь у ньому від фіналістів і організаторів? Прослухайте запис програми "Старшокласник" від "Українського радіо" тут!

В ефірі прозвучала інформація з перших вуст про перебіг і підсумки ІІІ Всеукраїнського дистанційного бізнес-турніру для учнів 8-11 класів "Стратегія фірми-2016".

Гостями програми стали: організатор турніру Віталій Паздрій, член оргкомітету 2016 р. та учасник бізнес-змагання 2015 р. Дмитро Кухарук, цьогорічні фіналісти Олександра й Ігор Максименки.

"Стратегія фірми" –  не лише захоплююча інтерактивна баталія за першість на віртуальному ринку, можливість виграти цінні призи та прославитись на всю Україну. Основне завдання бізнес-турніру – допомогти молоді у професійному самовизначенні, подоланні комплексів, що стримують на шляху до успіху. "Ти хочеш, отже, ти можеш!" – таким могло б бути гасло змагання з управління компаніями в середовищі потужного українського симулятора підприємства ViAL+.

Щороку турнір дає можливість проявити себе сотням українських школярів, а у 2016 р. кількість зареєстрованих учасників перевищила 2500. Це радує, адже молода бізнес-еліта України зростає та готується працювати на своє процвітання та благо економіки всієї держави.

 
Відгуки фіналістів PDF Друк

 
Інтерв'ю з переможцями "Стратегії фірми-2016" PDF Друк

 
Нагородження переможців ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016» у МОН України PDF Друк

16 квітня 2016 року в Міністерстві освіти і науки відбулося нагородження переможців ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8-11 класів «Стратегія фірми-2016».

У заході взяли участь заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Сергій Дятленко, заступник директора Інституту змісту освіти МОН України Марія Богуслав, генеральний директор компанії Інтелектуальних Технологій (КІНТ) Віталій Паздрій, декан факультету економіки та управління Київського національного економічного університету іменні Вадима Гетьмана Олександр Востряков, представники компаній Сoca-Cola, ГО «Поруч», учасники бізнес-турніру та їхні батьки.

Як зазначив генеральний директор компанії КІНТ Віталій Паздрій, у конкурсі взяли участь учні загальноосвітніх навчальних закладів з усіх регіонів України та студенти вищих навчальних закладів І-ІІ р.а. (коледжів, технікумів, училищ) віком від 14 до 18 років. Для участі в турнірі зареєструвалося понад 2500 учасників з усіх регіонів України. У цьому році серед них були діти з Криму, Донецької та Луганської областей. Двадцять фіналістів і переможців турніру визначили за комплексним автоматичним рейтингом симуляції ViAL+. «Це ті діти, які не просто знають, що таке економіка і підприємництво, а показали, що вони можуть будувати власну компанію у віртуальному середовищі бізнес-симуляторів», - повідомив Віталій Паздрій.

Вітаючи фіналістів і переможців турніру, заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Сергій Дятленко наголосив на важливості розвитку навичок підприємництва для школярів, адже саме талановитій молоді доведеться розбудовувати країну та робити її кращою, сильнішою й економічно стабільною.

За словами заступника директора Інституту змісту освіту МОН Марії Богуслав, у сучасному світі необхідно розвивати навички підприємництва та здобувати знання з економіки, фінансової грамотності, а участь у таких турнірах допоможе навчитися досягати максимального результату й проявити себе в житті.

Декан факультету економіки та управління Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, один із ініціаторів проведення турніру Олександр Востряков повідомив, що проект "Стратегія фірми" спрямований на допомогу школярам в їхній орієнтації у виборі професії, щоб вони спробували себе в ролі підприємця, економіста. «Чим більше таких проектів у нас в Україні, тим більше буде допомоги школярам у складний період вибору майбутньої професії», - додав декан.

За результатами бізнес-турніру «Стратегія фірми-2016» І місце виборов учень 11-го класу фізико-математичної гімназії №17 Вінницької міської ради Бакута Владислав, ІІ місце здобув учень 10-го класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області Котов Денис, ІІІ місце отримав учень 11-го класу спеціалізованої школи № 112 імені Т. Шевченка з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва Девяткин Артем.

Фіналісти й переможці турніру отримали призи та заохочення від організаторів і спонсорів, зокрема, компанії Сoca-Cola, міжнародної консалтингової компанії KPMG, компанії "Аскольд",  агентства ІСЕА (сертифікати на навчання  у Лондонській школі бізнесу та фінансів, в одному з канадських коледжів), а також призи від ГО «Поруч».

Турнір «Стратегія фірми» відбувається втретє. Бізнес-змагання має на меті відкрити молоді старшого шкільного віку світ економіки й підприємництва на прикладі реалістичної моделі компанії в бізнес-симуляторі ViAL+; сформувати практичні ділові компетентності учасників та допомогти їм у майбутньому професійному самовизначенні. За завданням турніру кожен із учасників отримав віртуальну компанію з певним стартовим капіталом та повний доступ до управління шістьома її відділами: виробничого, маркетингу і збуту, персоналу, фінансів, бухгалтерії, аналітики. Головним завданням учасника було налагодити виробництво й розвинути своє підприємство настільки, щоб воно стало лідером за прибутками й мало провідні позиції на ринку. І це їм вдалося

За матеріалами сайту Міністерства освіти і науки України

 
Фінал «Стратегії фірми-2016» ‒ низка приємних несподіванок PDF Друк

Півфінал «Стратегії фірми-2016» видався запеклим, цікавим і психологічно насиченим змаганням. Все визначало не тільки вміння виробляти затребувані продукти, вміло рекламувати їх та збувати в торговій мережі. Важливими були витримка, сміливість і здатність іти до кінця, попри технічні складнощі, сильну конкуренцію та непрості умови виживання на ринку.


Двадцять найсильніших гравців впоралися з цим непростим завданням. І здивували організаторів приємними несподіванками!

Виявляється, українські школярі змагаються у ViAL+ цілими сім’ями! Серед фіналістів ‒ брат і сестра з Тернополя, Ольга і Володимир Статкевичі, а також молоді бізнес-обдарування з Іванківського районного ліцею ‒ Ігор і Олександра Максименки. Ось і не вір, що талант у чомусь ‒ річ спадкова… Тим більше, що Саша добре показала себе й минулого року.

Хто б міг подумати, що учень 6 класу може боротися з дев’яти- й одинадцятикласниками на рівних і показати прекрасний результат ‒ 12 місце з 73 учасників у відбірковій групі. Шестикласник Андрій Данилишин з м. Стрий Львівської області у фінал не пройшов, та легендою «Стратегії фірми» однозначно став.

Лідерські позиції впевнено захопили переможці й фіналісти регіональних турнірів. Кіровоградці Денис Котов, Володимир Євчик і Олексій Володін перетворилися на справжніх бізнес-акул. Їхніми достойними суперниками у фіналі стануть досвідчені конкурсанти ‒ вінничани Владислав Бакута і Дмитро Горичко.

У фінал «Стратегії фірми ‒ 2016» пройшов і переможець молодіжного турніру DRUMP UP, BUSSINESS! Артем Девяткін. У цьому змаганні він обіграв навіть студентів-економістів, а ще раніше посів почесне ІІ місце у «Стратегії фірми-2014».

Побажаємо удачі дебютантам ‒ Єлизаветі Первишевій й Данилу Рубанову з м. Харків, Валерії Луговській з Чернігова, львівським школярам Івану Косаревичу й Олесю Теглівцю, кіровоградцям Михайлу Гонтаренку та Олександру Ліщенку, Євгенію Соцькому з Вінниці, Марії Гуршал зі Світловодська (Кіровоградщина) та Владиславу Литвиненку (смт. Чапаєве, Харківська область).

Нове покоління економічної еліти ‒ вперед!

 
Оргкомітет "Стратегії фірми-2016 " пропонує модернізацію бізнес-освіти в Україні (брифінг в УКМЦ) PDF Друк
 
«Стратегія фірми-2016»: бізнес вболіває за свою нову генерацію PDF Друк

Приємно усвідомлювати, що українські бізнес-кола готові підтримувати й заохочувати всеукраїнське змагання майбутніх підприємців. У 2016 р. співорганізатором бізнес-турніру «Стратегія фірми-2016» стане Кіровоградська торгово-промислова палата – недержавна організація, яка об'єднує суб'єктів підприємницької діяльності Кіровоградської області, фізичних і юридичних осіб. Сьогодні членами палати є понад 180 провідних підприємства, фірми і організації, що представляють практично всі галузі економіки регіону.

Фото chamber.kr.ua

Кіровоградська торгово-промислова палата й особисто її керівник, пані Ірина Саєнко, вже зробили значний внесок в інтерактивну економічну освіту молоді, надавши спонсорську підтримку Кіровоградському бізнес-турніру для учнів 8-11 класів.

Також висловлюємо щиру подяку рекламному агентству «Антураж-А», яке очолює пані Ірина, за суттєву допомогу у підготовці логотипів турніру, графічної та друкованої інформації. Завдяки таким партнерам «Стратегія фірми-2016» може бути тим заходом, який відкриє світ економіки й бізнесу багатьом молодим обдаруванням.

 

 
Історія турнірів Стратегія фірми PDF Друк

Більш детально про те, як відбувався наш Всеукраїнський бізнес-турнір "Стратегія фірми" у 2016 році можна у відповідному розділі Історія турніру-->2016

А прочитати історію у 2014-2015 роках у розділі Історія турніру.

Нам є чим гордитися і ділитися :)))

 


Сторінка 2 з 2

  

За детальною інформацією звертайтеся:

+38 (063) 5-08-08-66

+ 38 (097) 224-29-21  

+38 (050) 809-11-86 

Напишіть нам

Контакти

Адреса для листування: Київ-04210, а/с 189

Наша адреса: 04210, Київ, просп. Героїв Сталінграда, будинок 12 Ж

Наші телефони:

  • (063) 5-08-08-66
  • (050) 56-56-112
  • (050) 809-11-86
  • (097) 224-29-21

e-mail: office@kint.com.ua

Запрошуємо

      

Ми і наші учасники


Реєстрація на практичну складову тренінгу "Економічні засади управління ЗНЗ"

Інфодошка "Стратегія фірми-2017"


Для учасників Всеукраїнського бізнес-турніру "Стратегія фірми-2017"

Ще відкрита можливість

Замовити сертифікат учасника/півфіналіста

Замовлені раніше сертифікати вже розіслані.

Залишити відгук

Ваш відгук

Замовити симуляцію ViAL+