Детальна інформація про участь у ІV Всеукраїнському вернісаж-практикум

 

 

О 13:00 19 лютого 2021 року вже стартує ІV Всеукраїнський вернісаж-практикум для сучасних керівників закладів освіти, методистів, вчителів і викладачів «Підприємливість і профорієнтація у функціонуванні сучасного закладу освіти», який об'єднав більше 850 освітян і керівників закладів освіти всіх рівнів з усіх обалстей України. 

Підтвердити свою участь у семінарі, щоб отримати сертифікат і посилання в Zoom, можна за посиланням:https://forms.gle/pK975HMfH4T42Nei7 

Програму можна скачати натиснувши на посилання.

Трансляція пленарної частини з 13:00 до 14:00 буде відбуватися на Youtube: https://youtu.be/ntzKLYgdHZA

Трансляція з відкритим чатом секції 1 для керівників і заступників керівників закладів освіти з 14:00 до 16:30 
 буде на Youtube: https://youtu.be/wJ-_HO-SMUA

Трансляція з відкритим чатом секції 2 для вчителів ЗЗСО, викладачів ЗПТО, коледжів, ЗВО з 14:00 до 16:30 буде на Youtube: https://youtu.be/x2qjgPfz1s

Для активної участуі у Zoom всім учасникам направлено листа або доступно після підтвердження участі за посиланням: https://forms.gle/pK975HMfH4T42Nei7 

За підсумками роботи заходу підготволено підсумкове звернення:

Текст підсумкового звернення:

19 лютого 2021 року у м.Києві в онлайн режимі пройшов черговий ІV Всеукраїнський вернісаж-практикум для сучасних керівників закладів освіти, методистів, вчителів і викладачів за темою: «Підприємливість і профорієнтація у функціонуванні сучасного закладу освіти», який об'єднав понад 850 керівників, освітян з усіх областей України. Організаторами виступили Міністерство освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з Київським національним економічним університетом імені Вадима Гетьмана, Університетом менеджменту освіти, Інститутом післядипломної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка, Компанією Інтелектуальних Технологій, ГО «Асоціації відроджені гімназії України»

Під час заходу провідними спікерами були підняті такі тематики на загальній пленарній частині:
- тренди у системі профорієнтації учнів;
- як будувати кар'єру у умовах гіг-економіки і динамічних ринків талантів;
- перспективи впровадження курсу підприємливості з використанням ігрових технологій;
- розкрито аспекти VІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру "Стратегія фірми-2021".

Разом з керівниками і заступниками керівників закладів освіти було обговорено аспекти:
- розробки стратегії розвитку закладу освіти на економічних засадах;
- співпраці закладів освіти і бізнесу;
- ведення проектної діяльності у закладах освіти;
і проведено майстер-клас: Проведення SWOT-аналізу закладу освіти.

Під час проведення секції для педагогів закладів освіти різних рівнів розглянуто:
- основні підходи у навчанні підприємництву в системі середньої освіти;
- важливість бізнес-освіти як запоруки розвитку молодих ініціативних підприємців;
- досвід впровадження уроків з підприємницьким тлом у Чернівецькій області;
- книгу юного підприємця як помічник у формуванні життєвих навичок підлітків;
і пропрацьовано майстер-клас: Візуалізація інформації - "musthave" в профорієнтаційній роботі".

Організаторами й учасниками вернісажу-практикуму відзначено надзвичайно високу важливість сучасної профорієнтації молоді, навчання учнів і студентів економічної грамотності, навикам підприємницької діяльності і розвитку компетеності підприємливості, у тому числі з використанням сучасних інтерактивних ігрових і симуляційних технологій. А у підготовці керівників закладів освіти усіх рівнів необхідною є ґрунтовна підготовка з питань менеджменту, фінансів, обліку, менедженту персоналу, маркетингу для формування довгострокової конкурентної переваги закладу освіти і повноцінної реалізації положень Закону України "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту", "Про фахову передвищу освіту", "Про вищу освіту" у частині впровадження організаційної, фінансової, академічної автономії закладів освіти.

Просимо Міністра освіти і науки, пана Сергія Шкарлета, відповідальних Заступників Міністра освіти і науки України, Директорат дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти розглянути:
- можливість включення у варіативну складову Державного стандарту базової середньої освіти 5-9 класів викладання дисципліни з підприємництва (підприємливості або економічної грамотності) з використанням інтерактивних ігрових і симуляційних технологій;
- створення кадрового резерву керівників закладів освіти і системи навчання керівнкиів, заступників керівників з основ загального менеджменту, фінансів, обліку, менедженту персоналу, маркетингу, аналітика для повноцінної реалізації покладених завдань з впровадження автономії закладу освіти і їх довгострокового сталого розвитку;
- розширення можливостей й інструментарію проведення спільної профорієнтаційної роботи закладами середньої, професійної, фахової передвищої і вищої освіти задля зростання мотивації і спроможності реалізації молоді у державі Україна.