Коли ціле суспільство, та навіть країна, опиняється у досить складних умовах, спіпраця освітян і корпоративного сегменту, майбутніх роботодавців, у вихованні нового покоління бізнесу стає особливо актуальною. Українська економіка в цілому і бізнес зокрема не виживуть і не досягнуть європейського рівня розвитку, якщо у вітчизняне підприємництво не прийдуть креативні практики, які вміють працювати на результат. Сьогодні, після здобутків Революції гідності, це розуміють практично всі.
Та виникає питання: як же досягти становлення такої проактивної бізнес-еліти, що зробити для цього? Наша відповідь на нього: почати шукати й підтримувати здібну до підприємництва молодь ще зі шкільної лави. Безумовно, розробляти і впроваджувати нові програми навчання економічних дисциплін у школі, посилено займатися профорієнтацією, удосконалювати співпрацю української школи й ВНЗ. Але не тільки. Потрібні ще яскраві, інноваційні, динамічні заходи, які показують світ бізнесу зсередини, заглиблюють у його середовище, дають можливість спробувати управління своїм підприємством "на смак"... Таким заходом ми прагнемо зробити і щороку робимо бізнес-турнір для учнів 8-11 класів "Стратегія фірми".
Ми - це Компанія Інтелектуальних Технологій, викладачі та співробітники КНЕУ, представники різних навчальних закладів України, які вже стали активними співорганізаторами турніру, світові гіганти бізнесу Сoca-Cola i KPMG, що всіляко підтримують всеукраїнське молодіжне бізнес-змагання. А цього року свій патронат турніру надало й Міністерство освіти і науки України.
І це дуже радує, адже підтримка держави багато означає для будь-якого серйозного суспільного починання. Глобальне завдання виховання й підтримки молодої генерації бізнесу можливе тільки спільними зусиллями. На щастя, вони є. Отже, вперед!
Лист Міністерства освіти і науки України на підтримку турніру "Стратегія фірми-2016".